At hun orket!

mizzie

Glad i forumet
hehe... Hun vil ikke sovne i vognen om dagen, og har funnet ut at det er veldig gøy å reise seg, snu seg rundt og sette seg opp.
La henne ut for 1 time siden og gikk fram og tilbake en halvtime for å legge henne på plass igjen.
hun sovnet tilslutt, gikk ut etter en halvtime, og dette synet møtte meg:

Hun hadde sovnet på magen oppå dyna, feil vei... jaja... hadde ikke jeg klart![8|][&:]

så søt da!

hihi[:D][:D] de gjør så utrolig mye rart!¨
Men kjempe søt snuppe![:)]

Seler i vognen (og sengen) er det eneste som gjør at vår jente sover i det hele tatt. Men FOR en herlig sovestilling jenten din hadde da[:D]

TRO meg, seler var på for over en mnd siden. Hun er veldig aktiv... ikke vant med det fra storebror, han var en rolig liten baby... *sukk*

Hehe, så søt.

ORIGINAL: *Madeleine*

[:D]

Så skjønn!!! Er mye rart de klarer å gjøre...[:D]

ORIGINAL: mizzie

TRO meg, seler var på for over en mnd siden. Hun er veldig aktiv... ikke vant med det fra storebror, han var en rolig liten baby... *sukk*

Tar hun av seg selene selv? Venninnen min lot jenten sin sove i vognen utenfor. Hun bor i en kjellerleilighet. Så satt hun i telefonen når hun så noen små føtter løpe forbi utenfor vinduet[;)] Der var en som hadde lært seg å få av selene selv[:D]

dakar...så søt da ;)

ORIGINAL: Bompeliten

så søt da!

ORIGINAL: Fru Oreo

ORIGINAL: mizzie

Tar hun av seg selene selv? Venninnen min lot jenten sin sove i vognen utenfor. Hun bor i en kjellerleilighet. Så satt hun i telefonen når hun så noen små føtter løpe forbi utenfor vinduet[;)] Der var en som hadde lært seg å få av selene selv[:D]

Nei, det er sånne seler som er festet på hver side og ikke i ryggen. Bytter til sportsvogn i dag så blir det andre boller! Spørs hva hun kommer til å si når hun ikke får reist seg lengre...[8|]

ORIGINAL: *Madeleine*

Back
Topp