At det var?!?

Tusso86 skrev:
Vi må betale 100 kr for å få utskrift av bildene. Det måtte vi sist også (2009), fikk da 4-5 bilder. Har i grunn ikke tenkt så mye over det, for alt anna i svangerksapet er jo gratis...

Samme her :)

Ser noen av dere har fått 6-7 bilder tidligere år... Hvis det er det som er vanlig i dag, så er ikke 70kr mye (hvis det er for en serie da)

I 2000 fikk jeg 2 bilder tror jeg...

BlackBeauty skrev:
At jeg betaler 50 kr for bilder i en ellers gratis svangerskapsomsorg er noe jeg ikke har tenkt over en gang. Ul undersøkelsen er for å se at alt er ok og fastsette termin, om du vil ha bilde så er det valgfritt. Det er opptil hvert enkelt sykehus om de vil ta slike matrialkostnader eller ikke, jeg betalt 50 kr. for 3 bilder på KK sist men på tidlig UL på tirsdag her jeg bor nå, fikk jeg det med gratis.

Helt enig! Alt resten i svangerskapet er gratis. Og UL er jo ikke for at vi skal få bilder av babyen, men for å sjekke at alt er bra.
Jeg må også betale for bilder, men tenker at det er helt ok.

Ja, betalte sist også, 50 kr :)

Påskeharen skrev:
Tidlig UL + bilder = gratis på St. Olavs,
men ord. UL vet jeg ikke. Skal ta med meg penger for sikkerhets skyld :)

Det å betale med kort er OK, men kontant er jeg skeptisk. Kanskje de vil ha "tips" :P Hehe..

50 kroner i kontanter betalte jeg sist :)

100 kroner i kontanter må jeg betale..men må si jeg ikke har tenkt noe over det..Synes det er helt greit å betale for bildene; Det eneste jeg har tenkt er at jeg må huske å ha kontanter med meg;-)

Jeg mener at vi betalte 20 kr per bilde med begge to. Det var i 2000 og 2008.

Neimen herregud da!! Det er vel for egen interesse å ha ultralydbilder vel. Tror helsevesenet har bedre ting å bruke pengene på.

Vi er jo utrolig heldige som har kontroller og ultralyd helt gratis i svangerskapene våre, så om jeg må betale en 100 lapp for bildene gjør meg ingenting :) Det er jo forresten valgfritt også! 

Ahus tar  20 kr per bilde, det gjorde de i 2009 og.  Har ikke tenkt over det at vi må bet for de;)

20 pr bilde er jo ikke så ille da :-)
Kjenner jeg gleder meg mer og mer, og det enda jeg fikk brevet i går bare :-D

Får håpe jeg får noen fine bilder i alle fall, og den lille er litt mer fotogen denne gangen ;-)

Da vi var på ultralyd i 2009, betalte vi 100kr og fikk maaange bilder. tror det var nærmere 10 bilder altså :) Jordmoren var veldig hyggelig:) Står det sammen i brevet jeg fikk fra KK denne gangen også, om man vil ha bilder, så koster det 100kr :)

Februar10 April12 skrev:
Da vi var på ultralyd i 2009, betalte vi 100kr og fikk maaange bilder. tror det var nærmere 10 bilder altså :) Jordmoren var veldig hyggelig:) Står det sammen i brevet jeg fikk fra KK denne gangen også, om man vil ha bilder, så koster det 100kr :)

:-D Da tar jeg det som at vi betaler 70 for en serie :-)
Og det gjør meg ingenting, bare huske å ha med meg de penga.. :-p
Kjenner jeg er blitt en smule distrè i det siste......

Mener vi betalte 50 eller 100 kr sist gang på KK på Haukeland, men det var for alle bildene.

Back
Topp