At det går an, er visst gravid??!?... :)

Nå ble jeg glad![:)][:D]
Dette var flott, altså!
 
Gratulerer så myyyyye!!!!
 
Gratulerer så mye! Dette har du virkelig fortjent! Jeg er kjempeglad på dine vegne!
 
gratulerer kjempe masse det var morro... du har en fin tid foran deg.. nyt den..
 
ååå gratulerer masse masse!![:D]
 
Jeg vil takke dere enda en gang alle sammen[:)] Tusen takk!!! Det nesten umulige hadde skjedd sa de på klinikken.
Jeg håper så inderliog at dere alle her inne kommer etter om ikke så altfor lenge (jeg vet at det kan ta tid..).

Så masse lykke til alle sammen![:)][:)][:)]
 
Gratulerer så utrolig mye!!! Så deilig å sveve i lykkerus!! gleder meg til jeg kan det også!
Hvordan undersøkelse var det du var på når hun sa eggledrene dine var tette?
Gratulerer igjen!!! HURRA!!!
 
Du kommer snart etter skal du se[:)]
 
Som jeg har fortsått, så er det to typer slike undersøkelser; laproskopi (da går de igjennom navlen og under full narkose) og undersøkelse med kontrastvæske. Den med kontrastvæsken tok jeg. Er ikke 100% sikker på hva som skjer, men i alle fall så blir denne kontrastvæsken "spylt" inn i egglederen. Hvis den renner igjennom egglederen, så skal de være åpne, hvis den ikke renner igjennom, så er de tette. Dette sees samtidig på UL. Kontastvæska kjøper man på apotetket selv, kostet litt over 1000 kr.
 
Jeg fikk utført undersøkelsen på en privat klinikk (Medicus), men før vi kom så langt, så måtte jeg igjennom runden med blodprøver og samboeren min måtte levere sædprøve.
Ønsker deg lykke til[:)]
 
 
 
 
 
GRATULERE SÅ MASSE,DUA!!!    herregud så flott!!! [:D][:D] det fortjener du så innmari mye!!! [:D][:D] håper vi er flere som følger etter !!! stor klem!
 
Back
Topp