At det går an, er visst gravid??!?... :)

Værinne74

Glad i forumet
Nå er jeg i SJOKK her, mildt sagt!! Ventet egentlig mensen ca. torsdag i uka som var... spottet litt da.., men noe mer blod kom ikke... Ja, ja.. tenkte jeg.. da kommer nok mensen i morra eller så skal jeg begynne å slite med uregelmessige sykluser også (i tillegg til tette eggledere).

Tenkte i sted at jeg skulle ta en test, vet ikke helt hvorfor tanken slo meg....... Testen ble POSITIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er helt skjelven her jeg sitter og er som et stort spørsmålstegn[8|] Vi som skulle begynne med IVF om ca. et halvt års tid..??!!?! At det går an!!![:)][:)][:)][:D][:D]
 
gratulerer så   mye da!!!!!!!!!
 
Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Endelig var det din tur[:)]
 
Takker for alle gratulasjonene[:)] Ja, det er sant, men jeg tror det ikke.... Er neste test også positiv, da begynner jeg kanskje å tro det... Jeg er helt stum her...
 
gratulerer så hjertelig mye min kjære svigerinne!!!!! eg er så glad at eg nesten gråter her eg sitter!!!!
 
Gratulerer så masse!!!!!
 
Tuuusen takk alle sammen[:)] Nå kom det et par tårer her....
 
...ikke bare et par tårer, men mange...[:)][;)]
 
berre grin du av lykke!!!!!!![:D][:D][:D][:D]
nå kan du melde deg inn på januar klubben og terminlista der SNUPPA MI
 
JIIIIIIPPPPPPIIIII
 
 
 
Jaaaaaaa!!!!![:D]
 
Det skal jeg gjøre, SNUPPA MI![:)][:)]
 
Næh?!? Er det sant!!!?! Så utrolig gøy!! Det var sinnsykt gode nyheter! [:D][:D] Gratulerer så masse!
 
AAAAAAAAAIIIAIIIIIAAAAIIII!!!!! dua! er det mulig? endelig var det din tur!!!! da gjør det ingenting om tanta mi kom i dag, tar ho gjerne dobbelt opp for din skyld! dette fortjener du!
 
Tuuusen takk[:)] Jeg håpet så inderlig at du kom med den samme nyheten i dag, Smulen!!!!!!!
 
grattis! :) da er du vel med i januarklubben da! :)
 
Neimen dua da [:D] Gratulerer så mye!!!! Kjempeglad på dine vegne.
 
Den eggleder-undersøkelsen må ha åpnet de slik at egget slapp i gjennom, så BRA!! Og en annen ting kan være at du psykisk ble helt avslappet og trodde at dette ikke ville ordne seg naturlig uansett og dermed ville livmora ta i mot et befruktet egg. Skjønner godt at du er sjokket, men hvor herlig da! [:D][:D]
 
Hvor lenge spottet du denne mnd da? Jeg har nemlig begynt min mnd spotting nå, så tanta er vel her i morgen.
 
 
Mange klemmer fra babyklar26
 
Gratulerer!![:D]
 
Back
Topp