OldieGoldie
Elsker forumet
Nå sitter jeg her og griner mine bitre tårer.. Hvorfor? Jo, nemlig fordi det har vert julefest i barnehagen til Helene i dag og i går. Men hvorfor griner jeg? Jo, fordi jeg presterte å se helt feil på dagene og trodde at hennes fest var i dag, mens den egentlig var i går. Med andre ord så gikk hun og vi glipp av julefesten i år (som jeg hadde gledet meg kjempe masse til). Og hormonell som jeg er, så synes jeg virkelig at dette er noe å grine over.
Vet dere hva det verste med det er omtrent? Jeg er FAU leder, og arrangerte komiteemøtene og var tilogmed med på de, der de satt og planlagte festene og satt datoer. Likevel presterer jeg å få feil dato.
Føler meg som verdens verste person og mamma som ikke lar jenta mi få reise på julefest! (Ja, jeg vet det egentlig er en overdrivelse, men det var disse hormonene da)
Vet dere hva det verste med det er omtrent? Jeg er FAU leder, og arrangerte komiteemøtene og var tilogmed med på de, der de satt og planlagte festene og satt datoer. Likevel presterer jeg å få feil dato.
Føler meg som verdens verste person og mamma som ikke lar jenta mi få reise på julefest! (Ja, jeg vet det egentlig er en overdrivelse, men det var disse hormonene da)