astma

*gullungen*

Betatt av forumet
hvor tidlig kan man utrede barn for astma og allergi?

ingen som vet?

vår toåring går på astma medisin nå..
har gått en mnd på medisiner for å se om de har hjulpet henne..
og det har de så absolutt..

tok det opp med legen min bare jeg.
vet ikke når de utredes sånn ordentlig jeg men...

mini her på 14 mnd har astma..går fast på medisiner..skal til en spesalist nå snart..

han fikk det bekreftet når han nett bika året

gutten vår var 9 mnd da han første gang beg på medisiner, utreding skjedde vel da han var 1- 1\2 år. 

ORIGINAL: PrinseMin

mini her på 14 mnd har astma..går fast på medisiner..skal til en spesalist nå snart..

ok. må kontakte legen i morra ang henvisning til spesialist. vi sliter veldig mye med sykdom, og det er luftveiene
hele tiden. han får astmamedisiner, så får få en spesialist til å se på han

Guttungen min gikk på astma medesin en liten periode da han var 8mnd, da sa de på sykehuset at de ikke stilte astma diagnose før han hadde hatt 3 perioder med "dårlig" pust da det var ganske normalt at småunger var tette. Husker ikke om de sa noe om alder.

ORIGINAL: *gullungen*

ORIGINAL: PrinseMin

ok. må kontakte legen i morra ang henvisning til spesialist. vi sliter veldig mye med sykdom, og det er luftveiene
hele tiden. han får astmamedisiner, så får få en spesialist til å se på han

er sånn vi har hatt det her å..han rakk så vidt å bli frisk før han ble dårligt igjen[:(]

men nå går han på med fast,me har byttet ut den vanlige støvsugeren,tar han ikke ut når det er for kaldt.lufter rommet hans hver dag,vasker og tørker støv ofte,skifter ofte på senga hans osv...er ting som har gjordt det litt bedre her..

Dere som har unger som plages med luftveiene. Vet dere med sikkerhet at det ikke kommer av at det er sopp i boligen? Hvis ikke så er det verdt å sjekke det opp.

Back
Topp