Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det som er værst hos oss er at ham er MYE syk og er syk lenge hver gang. En forkjølelse med feber varer fort 10 dager her, og hosten mye lenger. Fra januar til og med april var han kun 9 dager i barnehagen, ellers var han hjemme syk..*Rebella* skrev:
Fikk dignose hos spesialist i juni, og er veldig mye bedre nå med medisiner. Han blir heller ikke så sliten lenger..
Surkling siden fødsel og MYE sykdom har det vært her også. Vi fikk derimot astmamed. til frøkna, men det hjalp ikke. Var hos 5 forskjellige leger (på øst- og vestlandet), men til slutt så dro vi til privat ØNH-spesialist. Hun sa etter fem min at hun bare visste at frøkna måtte ta mandlene og polypper. 4 dager etter operasjonen nå og surklingen er borte.... :-)Lizz83 skrev:
Men jeg håper dere finner ut av det!! :-)
Krristy skrev:
Surkling siden fødsel og MYE sykdom har det vært her også. Vi fikk derimot astmamed. til frøkna, men det hjalp ikke. Var hos 5 forskjellige leger (på øst- og vestlandet), men til slutt så dro vi til privat ØNH-spesialist. Hun sa etter fem min at hun bare visste at frøkna måtte ta mandlene og polypper. 4 dager etter operasjonen nå og surklingen er borte.... :-)Lizz83 skrev:
Men jeg håper dere finner ut av det!! :-)
Vi fikk astma medisin til han i juni av en lege, men det har ikkje funka så godt!
Men håpe virkelig at sykehuset finner ut av det :/ Får så vondt inni meg på hans vegne stakkars liten :(