Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her går alt bra, ser det hvertfall ut som. 7+2 I dag og TUL om to dager. Jeg hadde ferskforsøk og fikk beskjed om å slutte på Cyclogest da jeg ringte inn positiv test 14 dager etter innsett. Men jeg tør ikke helt å slutte så jeg tar nå en Cyclogest før jeg legger meg. Men er jo litt lei av den så vurderer å slutte nå. De sier at den ikke trengs lengre. Ellers trapper jeg ned Prednisolon nå som jeg også har som støtte.Ja veldig koselig
Går det bra med dere? Hvilke medisiner bruker dere nå og hvor lenge skal dere gå på de?
Selv skal jeg stå på Progynova og Cyclogest frem til uke 12
Så bra, det blir spennende med tul. Jeg var på tul 7+0 tror jeg pga blødninger og hjertet slo, bønna var 6mm.Her går alt bra, ser det hvertfall ut som. 7+2 I dag og TUL om to dager. Jeg hadde ferskforsøk og fikk beskjed om å slutte på Cyclogest da jeg ringte inn positiv test 14 dager etter innsett. Men jeg tør ikke helt å slutte så jeg tar nå en Cyclogest før jeg legger meg. Men er jo litt lei av den så vurderer å slutte nå. De sier at den ikke trengs lengre. Ellers trapper jeg ned Prednisolon nå som jeg også har som støtte.
Skal ikke gå på noe mer jeg. Hvorfor skal du bruke de ?Ja veldig koselig
Går det bra med dere? Hvilke medisiner bruker dere nå og hvor lenge skal dere gå på de?
Selv skal jeg stå på Progynova og Cyclogest frem til uke 12
Så spennende! Velkommen hit og gratulerer. Så deilig med noen på frys. Fikk selv 3 på frys dette forsøket.IVF på 2 forsøk! Overstimulert så ble fryseforsøk på første. Deretter et avbrutt forsøk. Ble overstimulert på 2 forsøk, men fikk sette inn (ferskforsøk) og fikk 2 på frys ️ . Jeg fortsetter kun på metformin. Er i dag 5+3 og skal ha ultralyd på 7+3 Dette er altfor spennende! Dette er mitt første svar på forumet så håper jeg gjør dette riktig
Fryseforsøk, må det da.. Har begynt å blø igjen idag 9+2Skal ikke gå på noe mer jeg. Hvorfor skal du bruke de ?
Åja. Jeg gikk ikke på noe på fryseforsøk. Men det er sikkert individuelt. Ånei? Har du smerter ???Fryseforsøk, må det da.. Har begynt å blø igjen idag 9+2
Ånei, så leit!Fryseforsøk, må det da.. Har begynt å blø igjen idag 9+2