Assistert befruktning..

sbr

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Lurer på om det er flere enn meg som er blitt gravid med assistert befruktning?

Var det fersk eller fryseforsøk? Hvilke rugedag testet du positivt?
 
Mulig det er noen her, men du får sikkert flere svar inne på assistert befruktning. Bare et tips :)
 
Mulig det er noen her, men du får sikkert flere svar inne på assistert befruktning. Bare et tips :)

Jeg er der inne også, men føler det er mest snakk om forsøk der :) Tenkte det var greit å høre her, for se om det var noen som var komt over hit :)
 
Jeg er der inne også, men føler det er mest snakk om forsøk der :) Tenkte det var greit å høre her, for se om det var noen som var komt over hit :)
Ja, det er klart det er vel mest de som prøver der nå da :) Vi skulle starte med prøverør i november, men fikk det til selv :D Gratulerer forresten! :)
 
Klaffet på første forsøk med pergotime her:)

Så bra :) Dette er 3fryseforsøk, hadde heldigvis egg igjen på frys etter vi fikk en sønn i 2014. Første forsøk var negativ, forsøk nr 2 endte i SA og dette er 3.forsøket..

Er det første barnet deres? Prøvd lenge?

Gratulerer :)
 
Ja, det er klart det er vel mest de som prøver der nå da :) Vi skulle starte med prøverør i november, men fikk det til selv :D Gratulerer forresten! :)

Takk :) Gratulerer til deg også!
Så gøy at dere fikk det til selv :D Prøverørs prosessen kan være tøff og lang!! Ingenting er gøyere enn en hjemmelaget baby, rett for man skal i gang med forsøk <3 Vi hadde fem forsøk før vi fikk sønnen vår og hadde da vært prøvere i nærmere 5år...
 
Takk :) Gratulerer til deg også!
Så gøy at dere fikk det til selv :D Prøverørs prosessen kan være tøff og lang!! Ingenting er gøyere enn en hjemmelaget baby, rett for man skal i gang med forsøk <3 Vi hadde fem forsøk før vi fikk sønnen vår og hadde da vært prøvere i nærmere 5år...
Takk :) Ja, det vil jeg tro.. Er veldig glad vi slapp, gikk 8 år før den satt etter en del vektnedgang, så det er ganske utrolig..
Men bra alt ordner seg til slutt :)
 
Takk :) Gratulerer til deg også!
Så gøy at dere fikk det til selv :D Prøverørs prosessen kan være tøff og lang!! Ingenting er gøyere enn en hjemmelaget baby, rett for man skal i gang med forsøk <3 Vi hadde fem forsøk før vi fikk sønnen vår og hadde da vært prøvere i nærmere 5år...

Ja, prøvde 1,5 år, men skjedde lite pga sjelden eggløsning. Så var helt fantastisk - og litt skummelt når det plutselig gikk! :D
 
Ja, prøvde 1,5 år, men skjedde lite pga sjelden eggløsning. Så var helt fantastisk - og litt skummelt når det plutselig gikk! :D

Det tror jeg på :) Krysser fingre for at det går rette veien for oss alle :D
 
Back
Topp