Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel verdt alt strevet og tårene!
Foreløpig termin 12 mai 
Åååh, det er så godt å høre om alle de som får hjemmelagde mirakler etter gjennomgått ivf!!Vårt første barn, som kom i juli 2014 ble til med ivf. Hun ventet vi på i 5 årVel verdt alt strevet og tårene!
Vi gikk igjennom tre fersk forsøk og fem frys. Jento var det aller siste egget som lå på frys! Vi var godt i gang med adopsjonsprosessen, for vi var så sikker på at det ikke kom til å gå...! Heldigvis tok vi feil!
Nå venter vi vårt andre barn, en hjemmelaget overraskelseForeløpig termin 12 mai
Håper bare alt er vel - heldigvis bare fem dager til tidlig ul
# glemte jo helt å gratulere med den lille i magen![]()
Takk!Nesten samme historie her, en ICSI-baby i 2014, etter et avbrutt og et mislykket ivf-forsøk. Gravid med hjemmelaget "overraskelse" nå (prøvde aktivt, men trodde aldri det skulle gå).
Så fantastisk at det endelig har klaffet for dere, Starbucks! Lykke til på ul i morgen.
Åååh, det er så godt å høre om alle de som får hjemmelagde mirakler etter gjennomgått ivf!!❤
TakkOg gratulerer til deg og
Lykke til på ul, håper dere får se kjønn snart også da. Det er jo så spennende!
Vi skal på ul i morgen. Da er jeg 10+0. Fikk se hjertet 8+0, så er spent på om det fortsatt er liv inni der![]()

Nesten samme historie her, en ICSI-baby i 2014, etter et avbrutt og et mislykket ivf-forsøk. Gravid med hjemmelaget "overraskelse" nå (prøvde aktivt, men trodde aldri det skulle gå).
Så fantastisk at det endelig har klaffet for dere, Starbucks! Lykke til på ul i morgen.

Ultralyden gikk veldig bra. Lille gullet sprella litt for oss og greierTakk for gratulasjonen
Håper ul i dag gikk bra! Jeg er gru-gleder meg til torsdag når vi skal på ul! Jeg har ingen tegn på at noe skal være galt, men føler nesten at det er for godt til å være sant...Vet ikke om det har med alt vi har vært igjennom eller bare generell bekymring. Heldigvis bare tre dager igjen nå før vi forhåpentligvis får se en frisk og sprellende liten en
![]()