Assistert befruktning anyone?

Takk. :smiley-bounce012 Var litt spent å se hvordan stigningen din var såpass sent. Jeg gikk selv fra 23400 til 27700 på litt under 48 timer. (Fra 5+6 til 6+1) Syns i utgangspunktet selv det var litt lite, men legen var fornøyd....

Ja jeg var også litt nervøs for stigningen da, men googlet meg fram til flere steder der det sto at etter uke 6 er det vanlig med dobling over 96 timer :happy:

Den kan med andre ord ikke endres da på ordinær ultralyd slik som ellers hvis det ikke er IVF?

Jordmor sa så, men har lest om folk som har fått endret. Så mulig det praktiseres forskjellig. Burde jo ikke kunne endres, man vet jo nøyaktig når det ble unnfanget liksom.

Går bra her, jeg har første TUL på tirsdag, da er jeg 7+5. Håper alt er i orden. Jeg føler meg gravid, og har egentlig en god følelse, men man vet jo aldri.

Nå får man ikke ha med noen inn på ultralyd heller, så må gjøre det alene. Tenkte å facetime med mannen samtidig mens han sitter i bilen utenfor :nailbiting:

Jeg fikk beskjed om at det skal regnes fra innsett, men virker som at ikke alle har fått det med seg :p

Er det privat eller offentlig du ikke får ha med partner? Eller gjelder dette overalt nå?

Er det privat eller offentlig du ikke får ha med partner? Eller gjelder dette overalt nå?

Offentlig. Har sett at flere privatklinikker har skrevet det på siden også, men tror ikke det gjelder alle.

Selv ikke etter ordinær ultralyd da? Fint å vite at det faktisk blir den fastsatte termindatoen da. Husker det var pluss og minus noen dager flere ganger før det endelig ble bestemt sist gang når det ikke var IVF

Er bare 8+4 så det vet jeg ikke!:hilarious: Personlig er jeg forberedt på at den blir flyttet litt på enten på OUL eller før:)

Hei.
Er det noen andre her som er enslige IVF'ere?

Etter 3 inseminasjoner, 4 uttak, 3 innsett og 1 SA er jeg nå gravid 6+3. Skal på tidlig ul om en uke og er så spent. Har ikke turt å glede meg noe over graviditeten denne gang, for gikk på en skikkelig smell etter aborten i vår. Tar dag for dag, og håper jeg kommer til dagen for UL og at jeg kan få litt mer "ro i sjela" etter det

Det er jaggu meg tøft å stå i dette alene, men håper det blir verdt det til slutt. Hadde vært kjekt om det var flere av oss enslige her så kunne vi delt litt følelser, tanker og erfaringer med hverandre

Hei! Sniker fra mai så har ikke sett dette innlegget før nå. Jeg er enslig IVF'er også :greet025Er 18+2 i dag. Nå vet jeg jo ikke hvordan det har gått videre for deg, krysser fingrene for at du er gravid enda og alt går bra :Heartred
Vil gjerne prate da jeg ikke kjenner noen andre single gravide heller :)

12+3 i dag og vært på fosterdiagnosstikk. Sprell levende liten baby!!❤️Såå lykkelig! 12 uker med kvalme og bekymringer. Nå kan jeg kanskje begynne å slappe litt av og begynne å tenke dette skal gå bra!! Det er nesten litt rart å tenke på at det er noe som lever inni der som det er legen som har satt inn og ikke mannen mintror det gjør det enda vanskeligere å tro

I dag hadde litt blod på papiret flere ganger når jeg var på do. Ikke mye, men nok til at jeg ble soppas bekymret og ringte å fikk meg en time til ul. Fikk heldigvis samme dag. Men der så jo alt fint og flott ut og her er sååå lettet.
Vi har planer om å fortelle det til familien på julaften, men det hadde blitt med en bismak hadde jeg ikke fått denne ekstra kontrollen i dag.

Men gyn mener jeg er 10+0, men etter mine beregninger utifra når jeg satt inn er jeg 9+3. Han mente jeg var kommet 5 dager lenger på forrige kontroll også. Så jeg er litt usikker på hva jeg skal forholde meg til.

Men jeg er hvertfall veldig gla for at alt stod bra til, fikk også høre en fin hjertelyd :Heartred

Back
Topp