Askøy

Jeg ligger hjemme på sofaen med feber, og hoste.. Håper formen kommer seg snart.. Vært dårlig siden igår formiddag. Men er nok ikke klar imorgen.. Kos dere masse..

Jeg ligger hjemme på sofaen med feber, og hoste.. Håper formen kommer seg snart.. Vært dårlig siden igår formiddag. Men er nok ikke klar imorgen.. Kos dere masse..
Uff så kjedelig! Håper du blir raskt frisk. Si ifra når du er på beina igjen, så kan vi treffes da :) Kan spise gulrotkake på Fru Luna ofte jeg ;)
Ser deg kl 12 matr :)

Jeg hadde kommet hadde det ikke vært for at jeg har fått halsbetennelse og vil holde meg inne så jeg kan bli frisk til prinsessen finner ut at hun skal se dagenslys. Men kos dere masse i dag

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg hadde kommet hadde det ikke vært for at jeg har fått halsbetennelse og vil holde meg inne så jeg kan bli frisk til prinsessen finner ut at hun skal se dagenslys. Men kos dere masse i dag

God bedring! Vi tar det igjen når du blir frisk :)

Jeg har blitt sjenert på mine eldre dager. Hehe. Satser på at jeg kommer sterkere tilbake...
Det tror jeg vi er alle sammen.. Er jo skummelt å treffe "fremmede" på cafe. Traff ei sist jeg gikk gravid, og vi fant tonen så raskt. Koste oss virkelig i barseltiden. Og ja ennå selvfølgelig ;).
Vi sier ifra neste gang vi, så får du se om du vil da :)

God bedring! Vi tar det igjen når du blir frisk :)

Takk for det ja det må vi :) satser på at jeg har født da. Er jo allerede på første overtidsdag :(

Back
Topp