ASKØY

Stoltmamma89

Elsker forumet
Er det noen her inne som bor på Askøy utenfor Bergen?!
Hvor? å Hvordan er det å bo der ute?

Dytt 

bor ikke langt unna, oppvokst der og masse familie på øyen.. Kjempe fint, men vil ikke bo langt ute på Askøy om man jobber i bergen kommune..

noe spesielt du lurer på, sted ol?

Nydelig, billigere, men likevel sentralt så lenge man ikke bor så langt nord[;)][:D] Noe du lurte på??[:)]

Jeg bor på Askøy.. trives kjempegodt :) Landli, men alikevel sentralt. :)
Bor bare et par minutter fra broen

Takk for svar jenter..

Nei meg og samboeren skal se på en leilighet rett ved Florvåg senter på Lørdag.
en leilighet jeg tror vi får vis vi vil ha den, for vi får komme på visning før han skal ha fellesvisning!

Men jeg har bodd på Laksevåg hele livet å kjenner det er veldig rart å tenke på å flytte til Askøy..

ORIGINAL: Stoltmamma89

Takk for svar jenter..

en leilighet jeg tror vi får vis vi vil ha den, for vi får komme på visning før han skal ha fellesvisning!

Men jeg har bodd på Laksevåg hele livet å kjenner det er veldig rart å tenke på å flytte til Askøy..

Jeg bodde i leilighet rett oppenfor florvåg senter før..
vet du om det er opp den bratte bakken på motsatt side av senteret ?

Har du evt en link ? kan sende på pm om du ikke vil at hele BV skal vite hvor du skal flytte [:)]

ORIGINAL: Lillezilje

Takk for svar jenter..

Litt usikker, heter florvågbakken..

Dytt...

ORIGINAL: Lillezilje

Takk for svar jenter..

Litt usikker, heter florvågbakken..

Var det jeg tenke :) Bodde oppi der før, florvågbakken 61b... synst det var for mye bakker der jeg [:-] lite kult å gå ut med bikkjen når det var konstant oppoverbakke, evt nedoverbakke. Ville ikke bodd der med unger heller.. var liksom ikke så mange steder jeg kunne tatt med småen på trehjulsykkel og sånn..
I tillegg så gikk solen ganske tidlig ned der.. for fjellet bak var i veien.. mulig det ikke er like gale alle steder der da.

haha, dette er nr 23 vi skal på visning på...
Nei vi får se om vi tar leiligheten eller ikke!!
Det eneste som er dumt var at leiligheten er super fin, hvertfall på bildene =)

FLorvåg er kjempe fint da[:)][:)][:)] jeg trides godt der[:)]

Back
Topp