Asbjørn "prater"

Tussi75

Forumet er livet
Asbjørn har blitt så veldig flink til å herme etter oss om dagen ,så nå sier han "hei tittitt!" til alt som beveger seg [8D]
Og tror dere ikke at når  jeg sang om trollmor i kveld ,så kom det kontant fra poden "ai ai boff"[8D]
Det er så herlig å høre stemmen hans ,han er jo så søt at jeg rent smelter [:)]

Så flink han er da! Blir imponert jeg [:)]

Her er det ikke mye forståelig utenom at jeg tror han sier "hei" [8D]

det var da innmari tidlig! Flink han er. Tror det er leeeeenge til det kommer noe fornuftig ut av vesle klumpen min [:D]
Her går det mest på å hyle så høyt og skingrende som mulig om dagen. Og helst ute blant folk..hehe

Oi! Han er flink ja! Disse dagene har skravlinga til Sondre økt betraktelig.
Og det begynner å komme masse "mam-mam" og strekker hendene etter meg.
Blitt litt hyling her også. Litt moro også, men kan nok bli drygt i lengden [:D]
I tillegg må det være like før han krabber nå. Gynger masse att og frem, en hånd frem
og fot - men bang i gulvet. Men han er sterk og flink da!

ORIGINAL: ThereseAa

det var da innmari tidlig! Flink han er. Tror det er leeeeenge til det kommer noe fornuftig ut av vesle klumpen min [:D]
Her går det mest på å hyle så høyt og skingrende som mulig om dagen. Og helst ute blant folk..hehe

Hehe sånn er Sebastian og! ganske morsomt synes nå jeg da[:D]
ellers så er det masse babbling om dagen.. han babler både ma-ma og bab-pa...men det er nok ikke bevisst...men litt gøy likevel[:D]
Skjønner du smelter da Tussi!

Så flink Asbjørn er [:)]
Viktoria vinker tilbake og tenker hei, tittitt!

Hi hi!Så morsomt da![:)]Her har storebror lært lillesøster hvordan man skal (blåse med tungen)[:D]
Det er såå moro når vi skal spise grøt!![:)]Blir litt griseri kan man si!

*Ntååå, smelt!!*
Kristoffer babler bare i vei.... Men to ting sier han: mama og pss (=pus). Han er så søt når han kikker i riktig retning av pus og sier pss. Her om dagen brukte jeg altfor lang tid på sminken og da kom det et utrop fra junior: "Maaama...." tydelig at jeg kjedet ham!!

Hihi, så festlig!! [:D] Flinke Asbjørn! Her går det stort sett i hyl og wa-wa-wa-wa, så jeg tror det er lenge til vi får noe fornuftig utav det. [;)]

Back
Topp