Arver dere mye?

Har arvet en del, men kunne gjerne ha arvet mer, men de vi kan arve fra er ikke ferdig med barneproduksjonen enda selv

Har arvet noe, jeg har kjøpt mye brukt, og vi har fått mye fra en av de ansatte i bhg. Sistnevnte blir vel arving på en måte.
Om du arver (får brukte ting) fra en ansatt i bhg eller familie eller venner går på det samme. Det er jo å arve det :-)

Her har vi arvet alt frem til str 86 (kjøpt et par ting brukt). Har ei venninne som har ei jente et par mnd gamlere:). Alt fra reima vinterdress, til regntøy. Er veldig greit:)

Vi arver ingenting...men lillebror arver fra storebror da:)

Har ei snill jeg kom i kom i kontakt med på Facebook,som jeg har arvet mye fint og pent jente tøy av,har mye fra 50 til 92 nå,utrolig deilig :-)også fått masse ull,og det er jo gull fremover :-) har aldri vært så open får og arve klær,helt til nå,det er jo fryktelig dyrt og så deilig og kunne spare så mye på klær.og kos og helder bruke litt ekstra på fine pen klær :-)

Har arvet masse klær fra to venninner og svoger/svigerinne. Har tilbud om å låne fra min bror og svigerinna, og har da lånt en del utstyr av dem. Mer usikker på om jeg vil låne klær, da kommer jeg til å være så redd for å ødelegge/glemme hvilke som hører til hvor osv. Større utstyr er enklere å holde greie på.

• Liker
Reactions: SMD
Veldig lite. Begge søstrene mine som har barn har solgt/gitt bort sine babyting for lenge siden, siden deres barn er noen år eldre enn mine. Men lillebror får arve leker nøytrale klær fra storesøster!

Har arvet en hel del, men også kjøpt noe nytt.
Dette er våres første barn, og selv om vi kunne klart oss med bare arve klær valgte vi å sortere arveklærene og ta det vi likte også kjøper vi inn det lille ekstra som vi måtte trenge utenom. :)

Back
Topp