Arver dere mye?

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Vi fikk en hel bag med vinterklær igår, så nå tror jeg ikke vi trenger å kjøpe noen ting:)
Det er så deilig, da bruker vi heller litt penger på å kjøpe litt mer spesielle klær, som penklær og sånn.

Vi får med oss en søppelsekk eller to i året fra svigerfar som har et par unger som er et par år eldre enn våre. Yngste arver fra søstra. Sparer mye penger på det ja

Arver litt fra søskenbarna til de yngste som er på nesten samme alder:)
7-åringen arver en del fra datteren til søskenbarnet til sambo.
Ellers kjøper vi mye klespakker brukt. Halvparten av klærne er ofte ubrukt, og resten veldig pent brukt. Syns det er supert! :)

Nei ingenting, først ut med unger. Lillebror/søster blir å arve etter storebror, da :)

Nei, ingen ting ettersom samtlige vennepar av oss har barn født samme år som sønnen vår, og eventuelt også yngre barn. Søsknene våre har foreløpig ingen barn.

Arver mye ja, spesielt til frøkna. Lite som passer akkurat nå , men dra 2år har hun full garderobe

Aldri arva til eldste og veldig lite til mellomste. Men til minstemann arver vi ekstremt mye:D

Nei, ingenting. Først ute av våre søsken og venner som får barn, så da blir det sånn :)

Ikke så mye. Vi fikk første gutten på begge sider, så det var ikke mye blått, nøytralt og arve. Venninnene mine har også jenter. Lillebror har arvet mye av storebror da, men ikke så mye. Han har en helt annen fasong og må ha vide klær.

Har ingen å arve noe fra, men kjøper det meste brukt da.

Vi fikk en hel bag med vinterklær igår, så nå tror jeg ikke vi trenger å kjøpe noen ting:)
Det er så deilig, da bruker vi heller litt penger på å kjøpe litt mer spesielle klær, som penklær og sånn.
Så heldige!
Vi har også vært så heldige å arvet endel. Kjempeherlig og bra for både lommebok og miljø

Har arvet noe, jeg har kjøpt mye brukt, og vi har fått mye fra en av de ansatte i bhg. Sistnevnte blir vel arving på en måte.

Nei. Arvet litt av en venninne da jeg fikk nr 1. Ingen på min alder har barn her omtrent, så arver ikke noe fra andre.

Back
Topp