Arver babyen klede/utstyr etter andre?

Skal arve mye ! :) Søstra mi har ei på 1 år nå så det er perfekt alder å arve fra :dummy1:
 
Her blir det også endel arveklær, lillebror har tvillingbrødre så har ikke noe valg :p har nå kjøpt litt også da, for dette blir siste barnet så blir siste gang før jeg får barnebarn jeg kjøper noe særlig med babyklær :wacky::hilarious:
 
Vi har en gutt født i august 2016, så lillebror blir nok å arve mye :) perfekt med samme årstid!
 
Har arvet en del nøytrale klær av min søster som fikk en datter i høst. Så sper vi på med litt farger til gutten. Har også arvet rosa ammepute og rosa babynest, vurderer å farge nestet, for samboer sin del, hehe :) ellers kjøper vi en del brukt: vogn, tripptrappstol etc :) kjøper litt nytt og, så blir en god blanding :)
 
Arver noe fra naboer og venner, kjøper mye brukt (arv fra finn:D). Ellers får lille mye strikkeklær nytt og vi har handlet en del klær nytt da vi har gitt bort nesten alt fra de eldste.
 
Arver det meste etter søsken :) er mer enn nok å bruke penger på når ungen blir eldre, så blir for dumt å kaste bort masse penger på nye klær og nytt utstyr som kun brukes få måneder...
 
Klær er mye arv fra storesøster og fetter, men også litt nytt.
Har kjøpt ny vogn, men har også en Emmaljunga som skal brukes innimellom.
Leker og generelt utstyr har vi etter storesøster.
Trenger enda en tripp trapp-stol. Leter på Finn innimellom, men ser ut til at vi kommer til å kjøpe den ny.
 
Ikke så mye. Har ingenting igjen fra storebrors babytid da vi var utsatt for husbrann da han var 2 år, men har tatt vare på klær/utstyr f.o.m. 3-årsalderen. Ellers arver/låner babyen en vugge fra søskenbarn. :)
 
Back
Topp