Arve vognpose og dyne

Min2

Blir kjent med forumet
Det sies at man ikke burde arve madrass, men hva tenker dere om å arve vognpose og dyne?

Vi arver begge deler. Vognpose i lammeskinn som både min pappa og jeg har brukt som små, men er nyrenset og så god som ny nå! Dyne får vi av min farmor og farfar som de hadde hjemme hos seg da lillesøsteren min var liten, og er brukt minimalt :) Så ser ikke på det som noe negativt å arve dette, men kan jo gjerne være en fordel å rense eller vite hvor ofte det er brukt/standarden :)

Vognpose og dyne synes jeg det går fint ann å arve. Det kan jo vaskes. Man kan jo ikke få vasket en madrass så den blir 100% ren, så føler ikke det helt kan sammenlignes :-)

Sier meg enig med de to over her jeg

Enig med de andre. Har lært meg mye som førstegangsfødende altså :)

Her kommer vi til og bruke samme madrass sim storebror har hatt, men han sov skjeldent i egen seng, først når han var over 2,5år sov han i egen seng ig da i stor seng. Hadde madrassbeskyttelese over. Så gar kun kjøpt ny madrassbeskyttelse denne gangen. Vognposen håper jeg å finne ett godt tilbud på eller kjøpe brukt, da jeg ikke føler storebrors pose varmer like godt da jeg har klippa hull til selene.
Kommer til å bruke de samme dynene, lufte dem godt og vaske dem, ikke mye L har ville hatt dyne heller! Kjøpt nytt lammeskinn eneste til vinter bruk.

Back
Topp