Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Vi har arvet veeeldig mye babyklær og sengetøy. Litt usikker på om vi ønsker å bruke sengetøyet vi har arvet. Hva tenker dere? Ville dere brukt arvet sengetøy? Skal i så fall kokvaske det først altså.
Skjønner tankene dine, men alle slike bakterier dør nok under vaskTakk for positive svar!Vet ikke helt hva jeg tenkte jeg.. at det kunne være mer bakterier osv enn arvet klær? Siden jeg regner med at det skjer en del uhell ila det første året
![]()
Det høres jo logisk ut med flere bakterier i sengetøy, men vaskes det på 60 grader dør deTakk for positive svar!Vet ikke helt hva jeg tenkte jeg.. at det kunne være mer bakterier osv enn arvet klær? Siden jeg regner med at det skjer en del uhell ila det første året
![]()
Skjønner ikke hvorfor det skal være problematisk/feil å bruke arvet sengetøy? :s
Takk for positive svar!Vet ikke helt hva jeg tenkte jeg.. at det kunne være mer bakterier osv enn arvet klær? Siden jeg regner med at det skjer en del uhell ila det første året
![]()
Vi har masse arvet sengetøy og ser i gen problem med det!Hei!
Vi har arvet veeeldig mye babyklær og sengetøy. Litt usikker på om vi ønsker å bruke sengetøyet vi har arvet. Hva tenker dere? Ville dere brukt arvet sengetøy? Skal i så fall kokvaske det først altså.