ARVE/PAPPA

Latterfrosken

Forumet er livet
Vi er visst aldrig på samtidig vi to... Bare hyggelig med maten forresten... var litt sterkt, men godt! Og takk for "lommepengene" jeg fikk i sted.
Skal bruke dem på noe fornuftig jeg...haha
Når blir det bryllup da? [;)] haha... etter jeg har tatt lappen?
Kos dere i kveld da...

Hilsen englebarnet ditt....[8|]

Må bare si at det virker som du har en utrolig god og snill pappa, godt dere har hverandre[:)]

Ja, kom igjen Pappa Arve, NÅR BLIR DET BRYLLUP??????[;)]

Ja selvfølgelig må dere komme, er jo han som betaler...hehe

Ok, skriv meg opp på gjestelisten...[:D]

Oi,bryllup er gøy.Håper jeg kan bli med..kan være flue på veggen jeg,hehe.hm,det blir jammen en stor flue når jeg tenker meg om..[:D]jeg får truge meg inn et sted,hehe.

[:)]Hei igjen lille plutt!!! Ja bryllup skal vi nok ordne; når alle potetene blir like store!!!!!!!!!
Men jeg har sagt at du får se å ta lappen først, jeg spanderer.
Det er på tide at du blir like mye sjåfør for meg som jeg er for deg.
Kanskje du kan kjøre når vi reiser til Kreta i sommer?????

Da ska bli andre boller når papen kjem heim.................

Haha...tror du jeg tør å kjøre der nede? Det får nok Geir ta seg av...
Men når jeg tar lappen... (en gang en gang) som geir pleier å si når man skal ha ting gjort.
DA kan jeg komme og hente og kjøre, når dere har vært og tatt en øl.

Hehe,sjåfør til kreta faktisk[:D]Du er jammen meg snill som bet lappen og brylupp[:)]vil du ha numret til min pappa,hehe[:D][:D]kjempepappa du.heldig jannicke er[:)]

Nå står forresten geir og hopper ved siden av meg... vi skal ut og leie film til disse barna.
Får snakkes på tlf. Kos deg På BV [:D]

Ja da. Koser jeg meg, men må passe på at kjærring ikke blir sjalu på at jeg "snakker" så mye med fremmede damer!!!!!!!!
Velkommen hit neste lørdag på god mat og hyggelig selskap med dere, brodern med frue og oss gamle.
Snakkes og ha en god helg.

Hehe.. Du sjarmerer jo oss damene i senk.. Skjønner godt at hun blir sjalu[8D] Hun får trøste seg med at de fleste her er opptatt[:D]

hvem her inne blir vel ikke sjarmert av den fantastiske pappaen til jannicke... jeg og ønsker meg en sånn pappa....

Åh...dere er så herlige!!

Jeg blir helt rørt hver gang jeg leser det dere skriver jeg! En pappa som Arve skulle jeg gjerne hatt!

Og håper det blir bryllup snart....du får oppfylle din del av avtalen da Jannicke...ta lappen med en gang med en gang og ikke en gang en gang[;)] da blir det sikkert en hvitkledd Jannicke nedover kirkegulvet om ikke lenge!

Klem, M

Back
Topp