arv!?!

x1x*Baby*doll*

Gift med forumet
moren min har født alle ungene innen 2 timer,fra det begynte til vi var ute.. kan dette gå i arv? hadde vært kjekt å hatt en rask fødsel..selv om jeg ikke gruer meg i det hele tatt...gleder meg jeg!! men blir alene på fødestua da..siden mamma ikke tåler å se blod...

kan gå i arv, og kan ikke gå i arv...ingen som vet...men de kommer nok til å ha det i bakhode når det nermer seg temin for deg.

Satser på at det går i arv jeg[:D] Er nok derfor jeg er så rolig ang. fødselen[8|] (gjett om jeg kommer til å få sjokk da[8D]) Er den innstillingen jeg har i alle fall, samtidig som jeg er klar over at ingen fødsler er like så derfor vet man jo ikke på forhånd[:)]

Jeg arvet mammas kvalme, hadde det helt grusomt, helt likt!!!
Men mamma brukte 48 timer på å få meg ut, og med LAra brukte jeg bare 12 timer!! Veldig glad jeg ikke arvet det også!!!!

Svangerskapet har i allefall ikke gått i arv her...mamma var dårlig, kvalm og helt på felgen da hun var gravid. Jeg har hatt det helt topp, og ikke hatt vondt i det hele tatt...

Satser på at fødselen min går veldig mye neklere enn mamma sine...hun hadde en laaaang setefødsel, og et skikkelig kritik hastekeisersnitt 3 måneder før termin..

Men for noen går det i arv!

jeg har arvet mammas svangerskap hittils.. hun slet mye med kynnere helt fra starten i svangerskapet, ble plutselig stor i uke 20-28.. (altså det ser ut som om vi er høygravide) så sluttet hun å vokse så mye. magen sakk ned 2 måneder før termin,, noe den ikke skal enda.. hittils har det stemt.. foreløbig mangler jeg bare å føde 1mnd før termin og bruke ca6 timer.. hehe

Det jeg arvet fra mamma sitt svangerskap var blødningene.. [&:] Ho blødde i 9 mnd.. Men jeg blødde heldigvis ikke så lenge.. Ho har hatt både lette og vanskelige fødsler, så her kan det komme litt av hvert uansett.. [:D]

Jeg håper virkelig ikke jeg har arvet noe fra mamma når det gjelder fødsler: Både jeg og søsteren min kom 3 uker over tiden etter igangsetting. [:-] Jeg akter ikke å vandre inn i oktober med gigantbaby i magen...blæ! Heldigvis har selve forløsningen gått greit begge gangene, og jeg har større bekken enn mamma (hofter som en flodhest på meg [:D])

Back
Topp