Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
ville lage en tråd om hva tror du dit lille desembergull vil arve, har du eller barne far noen sterke gener som går i familien?
som det jeg er spent på er om barnet vorres vil arve håre mitt, da jeg var født hadde jeg kjempe langt og svart hår, og barnefar var skallet
jeg har en veldig svai nese, mens barnefar er mer motsatt.
sånne ting sitter jeg og tenker og fundere på
Mannen min ble født med veldig mye og mørkt hår, og har i dag det tykkeste håret jeg noen gang har sett! Jeg var blond nesten uten hår de to første årene, og har fremdeles tynt hår, så håper den lille arver etter pappan der.
Mannen min har også veldig kraftig kjeve, så om det er en gutt håper jeg han arver den også (kanskje ikke som baby da, men senere ) Om jente så får hun forhåpentligvis mer min ansiktsform.
Begge familiene våres har en mix av alle øyenfarger, så der blir det en spennende overraskelse
Trur ikkje så masse, men mi side har relativt høg IQ med fokus på å lære kjapt, begge jentene våre har arva det, så håper iallefall veldig at lille desemberspira også arver det slik at h*n ikkje blir hengande unødvendig mykje etter ❤ eg er født midt i Januar, men begynte 1år for tidlig, likevell var halve klassen eldre enn meg altså MANGE tidlig Januarbarn men eg hadde aldri problemer med å henge med (det var me såklart klar over, ellers hadde eg jo ikkje starta eit år før, eg låg på nivå som 9åring, når eg nesten var 6år).
Begge jentene har knallblå auge og krittkvitt hår, men mannen har rødt hår, og fleire i slekta, så blir jo spennande å se