artigste reklame

hihi...de kamille reklamene er jo helt geniale...he he...dødsseriøst angst..såkaldt "feber"....og livmoren... he he dritbra[:D] og alle til finn.no....spesielt trommesettet....ha hah ha[:D]

Yoghurt yoghurt yoghurt yoghurt yoghyrt yoghurt yoghurt yoghurt yoghurt yoghyrt yoghurt yoghurt yoghurt yoghurt yoghyrt yoghurt yoghurt yoghurt yoghurt yoghyrt yoghurt yoghurt yoghurt yoghurt yoghyrt yoghurt yoghurt yoghurt yoghurt yoghyrt yoghurt yoghurt yoghurt yoghurt yoghyrt yoghurt yoghurt yoghurt yoghurt yoghyrt yoghurt

Den digger jeg!![:D]

reklamene for finn.no

hahaha[:D]

Første gang jeg hørte den sto jeg på kjøkkenet og trodde det var noen som spilte den og at det var hakk i plata![:D]

Liker også finn.no reklamene. Skikkelig trasig mann! [:D]

ORIGINAL: Kittekat

Liker den med babyen som ser på tv og den med hu gamle dama..
Ellers var Akers reklame bra. (Nøtteknekker) Synd den ikke gikk mer enn et par ganger, men har sikret meg sangen..:)

Hvor har du fått tak i nøtteknekker sangen da? Digger den!

ORIGINAL: AngeLine

REMA 1000!!! Vil du værra med meg hjem i natt!!! Den synes jeg er sååå kul, herregud han er ekkel, han sleske typen!! [:D]

Han som synger derimot.... hadde gjerne blitt med hjem jeg[:)]

Digga den jeg så her i sta...Reklame for 3g telefon,nokia...
Han mannen på kontoret som bare babler,og gjemmer seg så og si under kontorpulten- og så viser det seg at han prater til baby'n hjemme via 3g!!![;)]
Var bare KJEMPE herlig...

ORIGINAL: lille_blomst

enig med ella. dne kims reklamen er sååå kul. jeg ler meg skakk hver gang. synd den ikke går lenger... ellers er finn-reklamene skikkelige morsomme! men jammen er det mange treeeeeeeeeege reklamer og... [:'(] og så liker jeg libero reklamen når alle de små barna løper maraton! de er så søte når de tar våte svamper på hodet og sånn. hehe.

Den har begynt å gått igjen, så den i går. Holdt på dette av sofan jeg[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp