artigste reklame

janeanett

Forelsket i forumet
Jeg rådigger den fra Fjordland, med Terje Tannfe!!
Spesielt når han sier: "jeg har aldri skjønt hvorfor barna legger tanna i et glass med vann", mens han jobber hardt for å fiske ut tanna!
Må le litt inni meg hver gang jeg ser den!!

FINN.NO har de beste reklamene. Spesielt der han tar bilde av pelsen til kona [:D]

"Nei, det har jeg IKKE sett" hihi

Syns den nye til Narvesen er kul jeg, der hvor han har den personlige relaxeren som står å sier: potetochips potetochips

REMA 1000!!! Vil du værra med meg hjem i natt!!! Den synes jeg er sååå kul, herregud han er ekkel, han sleske typen!! [:D]

ORIGINAL: AngeLine

REMA 1000!!! Vil du værra med meg hjem i natt!!! Den synes jeg er sååå kul, herregud han er ekkel, han sleske typen!! [:D]

Ettersom jeg har hørt, er han faktisk fra Gjøvik, han sleskingen..
Uten sammenheng forøvrig! [;)]

huff janeanett! Det som hadde vært max... er jo å gå seg på den karen på Rema 1000! Hehehehe [:D]

Digger den med lano reklamen med "voksen smerter" jeg....[:D]

Hehe... Reklame er arti det. Blir virkelig hekta jeg og går rundt å siterer reklamer hele tida. Syns den der med han homoen som ikke virker er bra jeg [:D]

æ digge den melksjokolade reklamen . når ho klaska den fesken i haue t han å sei "ser dettan ut som england"

Den er jo artig den med "få deg heller en ORNTLI flatskjerm" også, da[;)]

NetCom!
"Ole Jacob her. D e Oslo Sushi som ringe!"
Sambo ler like mye hver gang den kommer!

jeg synes den reklamen med gamla i er morsom, når hun tar av all sminken og gensern så ser man hvor gammel hun er.
reklamen for soft smør er så søøøøøøt, det eldre paret som hører så godt sammen, ser for meg, meg og sambo om noen år

[:D]Soft smør, ja.. den er koselig..
Han skjærer og hun smører..
og så når de kjører bil!! [:D][:D]

-Ingen Kims, ingen kos- ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ (me de homoene, og de som IKKE er homo) Er desidert den beste[:D]

Syns den med babyen som ser på han vektløfteren er så bra jeg. Tror det er bleiavtalen til kiwi.
begge tar hardt i da[:D]

Digger reklamene for bladet KAMILLE:

"drit-seriøst-angst" og "her står det ingenting om hvordan jeg kan får kontakt med min egen livmor" hehehehe

I tillegg er det jo veldig søtt med hu gamle dama som vinner i lotto og som kvitter seg med den sureste av pleierne på hjemmet ved å gi bort kupongen sin....da griner jeg faktisk hver gang...

M

[:)] den med hu gamle dama, som vinner i lotto, som gir den vekk til pleieren sin...er kjempe søt.. kanskje det samme skjer med meg en dag, i og med at jeg er hjelpepleier..hehe...(men håper de gir det, pga de liker meg da) [:D][:D][:D]

Jeg synes de "billige" McDonaldsreklamene er ganske morsomme.
Den beste var den hvor de sa "Her bruker vi skuespillere som gjør hva som helst for å komme på TV. Billigere for oss, billigere for deg" [:D]
Morsomme de hvor de bare bruker en skuespiller i alle rollene og bare gamle mennesker også ( I håp om at de skal glemme å sende regning) [:D]

Syns den reklamen for Nokia er kul. Tror det er nokia... om han som står på et kjøpesenter og kikker på cd-er også ringer sjefen... han er liksom syk, så beiner han til en møbelbutikk, og hiver seg i senga, buster til håret.... og svarer. Sett den? Den er bra...

Vet ikke hva det er reklame for, men jeg også liker den!![:D]

Back
Topp