Artig opplevelse...

Guldehinn

Glad i forumet
Halloen!
Nå har jeg hatt BV- og lavkarbofri hele helgen, og i går morges da jeg stod opp hadde jeg DEN VERSTE følelsen i kroppen (hadde ingenting med BV-fri å gjøre, altså). Jeg var rett og slett karbohydratbakfull. Uten i det hele tatt å ha tatt i en alkohyl hele helgen... Men jeg begynte torsdag, da jeg laga raspeballer til middag - og ikke klarte å la være å spise selv. Selv om det egentlig var til mannen. Fredag ble det chipsgomling på kvelden, men ikke så innmari mye. Men lørdag! Da tok det av. Rundstykker til lunsj, nachos til sen middag og nesten en hel pose ostepop til kveldskos. Og jeg sverger, jeg var helt elendig søndag morgen... Tung i kroppen, følte jeg hadde sovet skikkelig dårlig (selv om jeg fikk en lang natt, mannen tar jentungen i helgene), skikkelig tørr i halsen og pels på tunga og lett hodepine. Som om jeg var bakfull. I tillegg var jeg så trøtt i hele går at jeg endte opp med å sovne på sofaen i bursdag hos søsteren. Det førte til en hel "er du sikker på at du ikke er gravid?"-samtale med mamma, søsteren, en tante og to kusiner. Og nei - jeg er IKKE gravid.

Så i dag er det lavkarbo for fullt igjen! Ikke om jeg gidder det der en gang til! [:D]

Back
Topp