arrrrrrrrrg

Sseka

Glad i forumet
hver gang jeg trykker meg inn å ut av en tråd,så kommer den greia om spørreundersøkelsen opp.jeg har tatt den en gang,men den gir seg jo ikke [:@] 

hmm..jeg veit ikke om jeg har det..det står hvertfall øverst på skjermen min "35 blokkert".jeg trudde det var det jeg,men kanskje ikke... [8D]

JAAAAAAAA[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Prikken må fikse, før jeg går på veggen!

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

ååååå,flott det ikke bare er meg [8D][:D] jeg irriterer meg sååå over den,nesten så jeg vurderer å logge av..men bare NESTEN da [X(][:D]

jeg holder også på å bli gal av det!! Prøvde å logge av og så på igjen, men det ble ikke bedre, og jeg har sånn pop-up block[:@][:@]

hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp,jeg holder på å bli gal nå...men det sier jo litt om hvor avhengi vi er av bv,når vi ikke kan være logga av litt [8D] haha..

ORIGINAL: RedElf

har bare sett den en gang jeg.... men så har jeg sånn pop-up-blocker da... Tenkte egentli at jeg kunne svare på den senere, men den har ikke dukket opp så da......

Samme her[:D]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Dere som får den opp gjentatte ganger kan få bukt med dette problemet ved å tillate cookies...

ORIGINAL: Tone Ingrid

Dere som får den opp gjentatte ganger kan få bukt med dette problemet ved å tillate cookies...

og hva er det? [8D]

Back
Topp