B
babymaker
Guest
min svigermor mener jeg skal tvinge meg selv til å spise....... HVORDAN I HELVETTE SKAL JEG KLARE DETTE NÅR JEG IKKE HAR LYST PÅ MAT, ER KVALM OG HAR OPPKAST ????? ! HUH..... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

hahah nå satt jeg jammen å lo herDyppe tannbørsten hennes i do så hu får spysjuka,så sier du det samme til henne! Ja jeg er litt slem,men blir så irritert når folk skal blande seg sånn! Jeg spiste nesten ingenting i første svangerskap og gikk ned 6 kilo de 3 første månedene og gikk ikke opp igjen før siste tiden,da bare 3 kilo opp. Så hvis man regner med baby,fortervann,morkake og alt det der så mistet jeg jo mange flere kilo av egen kropp. Hverken jordmor eller lege var noe som helst bekymret for det. Så lenge man ikke blir dehydrert så er det ikke farlig. Babyen tar det den skal ha uansett.
Jeg drakk sånne ernæringsdrikker fra apoteket for å få i meg noe. Smaker som proteinshake,men det gikk ned hvertfall. En dag jeg var ekstremt kvalm skulle mamma absolutt ha meg til å drikke en sånn. Det endte med at det kom rett opp igjen.
Kanskje det er det du skal gjøre. Presse ned noe og spy rett ned på skoa hennes ;-)
da skal jeg si det neste gang jegGjør som meg.
"KAN IKKE DU BARE HOLDE KJEFT Å PASSE PÅ DEG SJØL???? "!
fUNKA FIIINT!!![]()
jepp, tror han vet mer enn henneHør på legen du, og ikke på svigermor
Et tips om du ikke klarer å få i deg noe er å ha et knekkebrød liggende tilgjengelig, små tygg nå og daEneste som funka da jeg var på mitt verste
![]()
jepp :/Hun er nok bare bekymret, men kan fort bli til mas i stede for støtte :/
hva koster disse da?Det som funka for meg var de drikkene fra apoteket. Hvis det var for ille holdt jeg for nesa mens jeg drakk så jeg ikke kjente smaken. Klarer du bare halve har du allikevel fått i deg 150 kalorier. Ca en frokost![]()
da skal jeg prøve dette skravlebøttaKjøpte noen i dag igjen, koster ca 33 kr pr stk. Men om du klarer å da' i deg bare 1 om dagen så er jo det mye bedre enn ikke noe. 300 kalorier i én. Og du får i deg de næringstoffene du trenger. Er laga for folk som er kronisk syke,som ikke får i seg mat,som f.eks kreftpasienter.
skal prøves uansett !De har forskjellige typer. En som er litt som milkshake og en som er mer som saft. Begge er litt ekle,men den saftvarianten er hvertfall lettere å tvinge ned om man skal gjøre det fort. Like mye næring i begge typer.
Sent from my LT15i using BV Forum