Leverihåpet
Gift med forumet
Jeg blir innlagt på sykehuset igjen[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Lungene mine som svikter atter en gang.. Maen er i kr.sand snufs snufs [:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Jeg er såååå dritt lei[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Bare motgang
Lungene mine som svikter atter en gang.. Maen er i kr.sand snufs snufs [:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Jeg er såååå dritt lei[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Bare motgang
Jeg ligger nå her og ser xfactor og har blitt ening med legen min at jeg skal få ha hjemmebehandling med iv
hjemme fra mandag av håper vi.. (prøver på)
Masse papir arbeid først...
VIL HJEM....
SUKKKK rettsaken begynner på onsdag og... hekkan eg grue meg... for dere som husker jeg fortalte om den.. Ligger i dagboken min....litt tid tilbake....
Frykt,skremsel,smerte og alt på en gang... vil hjem å være der for lille stedatteren min og min elskede mann... vil hjem i den vanskelige tiden vi møter og det passer IKKE at jeg ligger her nå[:(][:@][&o]
hjemme fra mandag av håper vi.. (prøver på)
Masse papir arbeid først...
VIL HJEM....
SUKKKK rettsaken begynner på onsdag og... hekkan eg grue meg... for dere som husker jeg fortalte om den.. Ligger i dagboken min....litt tid tilbake....
Frykt,skremsel,smerte og alt på en gang... vil hjem å være der for lille stedatteren min og min elskede mann... vil hjem i den vanskelige tiden vi møter og det passer IKKE at jeg ligger her nå[:(][:@][&o]

klem