ARRRRG *Oppdatert*

Leverihåpet

Gift med forumet
Jeg blir innlagt på sykehuset igjen[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Lungene mine som svikter atter en gang.. Maen er i kr.sand snufs snufs [:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Jeg er såååå dritt lei[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Bare motgang
Jeg ligger nå her og ser xfactor og har blitt ening med legen min at jeg skal få ha hjemmebehandling med iv
hjemme fra mandag av håper vi.. (prøver på)
Masse papir arbeid først...

VIL HJEM....

SUKKKK rettsaken begynner på onsdag og... hekkan eg grue meg... for dere som husker jeg fortalte om den.. Ligger i dagboken min....litt tid tilbake....
Frykt,skremsel,smerte og alt på en gang... vil hjem å være der for lille stedatteren min og min elskede mann... vil hjem i den vanskelige tiden vi møter og det passer IKKE at jeg ligger her nå[:(][:@][&o]

ORIGINAL: maej22

åneiii!![:(] Huff, du har hatt en hard medfart i det siste året [:(] Ønsker deg god bedring og håper du blir bedre fort!! [:(]

nei å nei katid skal det endeklem

ORIGINAL: _venter_

åneiii!![:(] Huff, du har hatt en hard medfart i det siste året [:(] Ønsker deg god bedring og håper du blir bedre fort!! [:(]

Jeg bare gårter og gråter.. Venter på en vennine som skal kjøre meg opp til sus...
er bare så ufattelig lei meg og tappet for krefter.... Orker ikke mere...

ORIGINAL: IVFProver84

ORIGINAL: _venter_

Jeg bare gårter og gråter.. Venter på en vennine som skal kjøre meg opp til sus...
er bare så ufattelig lei meg og tappet for krefter.... Orker ikke mere...

er det INGENTING de kan gjøre snart for at du skal bli frisk.

det går jo over stokk å stein, uff forstår deg godt at du er driiiiiiiiiiiiiit lei
hadde ikke klart å sotte meg selv i din situasjon.

ka seier de på sykehuset da, de må jo gjøre no snart de ser jo at det ikke går.

kan jo ikke holde på sånn i lengden. arr blir irritert at de skal holde på sånn med deg.

uff så trist vænnen...
du skulle jo bli frisk nå....
vet ikke hva jeg skal si jeg ennet enn å sende over en klem...og ønske deg masse god bedring..håper virkelig du blir fort frisk...HELT frisk...

Å, nei[:(]

Trist at du har blitt dårlig igjen..

Håper du snart føler deg bedre igjen - god bedring

sign[&o]

Nei uff, er du blitt dårlig igjen!! Var da virkelig ikke slik det skulle gå nå...
Nå synes jeg det er på tide at de finner ut noe lurt som kan få deg frisk og rask igjen!!

alt for at du kommer deg raskt, og skulle gjerne vært der for å gi deg en god klem og godt selskap

ORIGINAL: snuppis!

Uff da.....god bedring 

Signerer denne. Håper du kommer deg fort

oppdatert

Off ja det er så urettferdig at jeg skal sliter så me helsa... Men jeg har noe dere trenger å avare på... ligger spm "underlig"

Back
Topp