ARRRG!!!

Pallar

Elsker forumet
Jeg er så fortvila og forbanna nå som det i heletatt er mulig å være!!!
Skrev ett innlegg tidligere om en kompis av sambo som tok på seg jobben å bytte ut noen pakninger inni motoren min. Men da han starta bilen, havarerte han den. Han visste ikke helt sikkert hva som hadde gått galt!

Har fått pris hos autorisert verksted på pris nå, å det kommer seg på 15.000 kr [:(][:(][:(][:(][:(]
Det som i utgangspunktet kostet 6000 kr å få gjort hos verksted! Dette er penger vi må skrape sammen før jul [:(] penger vi absolutt ikke har.
jeg dør innvendig av irritasjon [:@][:@][:@][:@]

Det hadde jeg LETT latt denne "kompisen" ordne opp i!! [:@]

ORIGINAL: Miss lilla

Fatter ikke at folk tillater venner reparere bilder eller annet som gjør skaden verre. med mindre de er fagfolk på området.
Det var din skyld som tillot det. Han kompisen skal ikke straffes for det. han prøvde å hjelpe til FAKTISK, det ble nok ikke gjort med vilje.

ORIGINAL: Kråksjærten

Det er sjansen man tar når man lar noen gjøre det privat event svart[8|]

For det første, det var ikke svart arbeid! Det var en tjeneste han skulle gjøre for noe vi hadde gjort for han.
Dessuten var det han som tilbød seg å reparere bilen. Dette var etter jeg hadde bestilt verkstedtime. Så jeg avbestilte den, å han fikk gjøre jobben. Men jeg sa til han minst 7 ganger at hvis han var usikker på om han klarte jobben, så var det ikke noe problem å kjøre den på verksted. Han lovet meg at han ikke skulle ødelegge noe som helst.

har en smule medfølelse, men mener allikevel at skaden har skjedd fordi dere lot han gjøre det. så selv om regninga er bitter så er det nok kun dere den står på.
hadde aldri i livet bedd en kompis som ønsket å gjøre en tjeneste, som jeg tillot, å betale ei regning fordi det gikk galt.

Fatter ikke at folk tillater venner reparere bilder eller annet som gjør skaden verre. med mindre de er fagfolk på området.
Det var din skyld som tillot det. Han kompisen skal ikke straffes for det. han prøvde å hjelpe til FAKTISK, det ble nok ikke gjort med vilje.

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

har en smule medfølelse, men mener allikevel at skaden har skjedd fordi dere lot han gjøre det. så selv om regninga er bitter så er det nok kun dere den står på.
hadde aldri i livet bedd en kompis som ønsket å gjøre en tjeneste, som jeg tillot, å betale ei regning fordi det gikk galt.

Enig i den. Men det er ufattelig bittert, nå før jul. Har ikke tenkt å kreve noe som helst fra han. Men ei unnskyldning hadde vært på sin plass, for det har jeg nemmelig ikke fått.

Sånn er det, sånn blir det.. Først klør det, så SVIR det.. [:)]

Burde ikke latt vennen din "reparere" bilen. Ikke hans ansvar. [:)]

ORIGINAL: Bøddi Hålli

For det første, det var ikke svart arbeid! Det var en tjeneste han skulle gjøre for noe vi hadde gjort for han.
Dessuten var det han som tilbød seg å reparere bilen. Dette var etter jeg hadde bestilt verkstedtime. Så jeg avbestilte den, å han fikk gjøre jobben. Men jeg sa til han minst 7 ganger at hvis han var usikker på om han klarte jobben, så var det ikke noe problem å kjøre den på verksted. Han lovet meg at han ikke skulle ødelegge noe som helst.

Er han bilmekaniker da? Uansett om han sa at det skulle gå greit og at ingenting ble ødelagt, så skulle du ha tatt den med på verksted... Hvis folk ikke kan nå mye med biler, bør de sende bilen på verksted..[:)]

hehe, utrolig koselig med disse "hva sa jeg" kommentarene.
Jeg har aldri sakt at det er kompisen sitt ansvar. Jeg er irritert på meg selv for at jeg lot han gjøre det, å jeg er irritert på han for at han starta bilen til tross for at han var usikker på at alt var stillt inn riktig. Jeg er også irritert for at dette måtte skje rett før jul, samt at jeg ikke har fått en unskyldning fra han.
Synes det er godt å blåse ut litt her på BV, slik at jeg slipper å gå å være sur irl.

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Er han bilmekaniker da? Uansett om han sa at det skulle gå greit og at ingenting ble ødelagt, så skulle du ha tatt den med på verksted... Hvis folk ikke kan nå mye med biler, bør de sende bilen på verksted..[:)]

Nei... han er traktormekaniker [X(] Men han har gjort det hundretusen ganger før på biler vet jeg.

hehe, utrolig koselig med disse "hva sa jeg" kommentarene.
Jeg har aldri sakt at det er kompisen sitt ansvar. Jeg er irritert på meg selv for at jeg lot han gjøre det, å jeg er irritert på han for at han starta bilen til tross for at han var usikker på at alt var stillt inn riktig. Jeg er også irritert for at dette måtte skje rett før jul, samt at jeg ikke har fått en unskyldning fra han.
Synes det er godt å blåse ut litt her på BV, slik at jeg slipper å gå å være sur irl.

japp jeg leste hva du skrev. Jeg svarte hun som mente kompisen din skulle få straffen[;)] og bare ytret min mening[8D]

okay. Jeg har ikke tenkt å la han få støyten i allefall.

da synes jeg det er HANS ansvar!

Føler VELDIG med deg[:(][:(] Det er grusomt irriterende[:@][:@]

Vi gjorde samme "feilen" selv også når vi skulle bytte bremse skiver på bilen.
Gjorde det hos en kompis som egentlig er en flink mekaniker. MEEEN det gikk litt fort i svingene når han skulle reparere
vår bil. Ende med at han kom borti ABS sensoren noe som førte til at hele Computeren i motoren røyk!!!!

20.000 kr kostet det oss[:@][:@] Bannet godt inni meg da gitt[&:]

ORIGINAL: ~Libby*86~

Gjorde det hos en kompis som egentlig er en flink mekaniker. MEEEN det gikk litt fort i svingene når han skulle reparere
vår bil. Ende med at han kom borti ABS sensoren noe som førte til at hele Computeren i motoren røyk!!!!

Oj! Den er bitter... [&o]
Takk for medfølelse. Trenger det her jeg sitter å griner av fortvilelse.

ORIGINAL: ~Libby*86~

Oj! Den er bitter... [&o]
Takk for medfølelse. Trenger det her jeg sitter å griner av fortvilelse.

uff.....[&o][&o] Sender deg en haug med trøsteklemmer

Back
Topp