cecilie23
Forelsket i forumet
off nå e dagane ganske harde altså....[:'(]har slitt så voldsomt me kvalme å oppkast å hatt nok me d.men igår begynte halsen å forkjølelsen å skapa seg.idag har eg mysta stemmen å e potte tett,ligge barra rett ut å komme meg såvidt øve golvet.skikkeligt drit å få sjuka i tillegg til kvalmen.(for kvalmen klare eg meg me,å den e nesten litt verdt d for dissa yndige små spirene me bere på [;)])men dette va mindre kjekt!e så såre i halsen at eg nesten kje greie svelga vann eingong å jett om d rive godt når magesyrå o ska opp!!
e litt bekymra o eg for å ver sjuk under graviditeten.halsbetennesle kan vel kje ha så møje å sei,men om eg må få antibiotika (e allergisk mot penicillin) kan eg då ta d?legen vett vel ka eg kan ta å ikkje sikkert,men like kje å ta medisin når eg e gravid nå.feber da?e d mindre bra å få for fosteret?paracet ska vel ver trygt å ta såvidt eg vett så får kanskje ta d om den sko bli for høge.
men c-vitamin brusetabletter,solhatt halstabletter e vel ingen fare med?
uff sorry for en klagetråd,men trenge barra litt råd fra dei så vett[:D]ha ein fine dag jenter!å ny start på uka...[:D]håpe den blir kjempe god[:D][:D]
e litt bekymra o eg for å ver sjuk under graviditeten.halsbetennesle kan vel kje ha så møje å sei,men om eg må få antibiotika (e allergisk mot penicillin) kan eg då ta d?legen vett vel ka eg kan ta å ikkje sikkert,men like kje å ta medisin når eg e gravid nå.feber da?e d mindre bra å få for fosteret?paracet ska vel ver trygt å ta såvidt eg vett så får kanskje ta d om den sko bli for høge.
men c-vitamin brusetabletter,solhatt halstabletter e vel ingen fare med?
uff sorry for en klagetråd,men trenge barra litt råd fra dei så vett[:D]ha ein fine dag jenter!å ny start på uka...[:D]håpe den blir kjempe god[:D][:D]