Arrgh!!

cs7

Forumet er livet
Gubben kom nettopp hjem fra trening. En kamerat fortalte at han skal bli pappa i februar. De snakker litt frem og tilbake om det, og sambo spør om dama hans har hatt noen problemer i svangerskapet. "Nei, ikke merka noe utover at magen vokste litt" var svaret. Det samme hadde visst vært tilfelle i første svangerskapet også. Så da finner sambo det for godt å si til meg at "jeg bare feiker!!!" og at det umulig kan være så fælt som jeg påstår.

Øææææ!!!!!!! Har lyst til å knuse ting!!!!!

Herregud.. Ingen svangerskap er da like. Prøv å behold roen og gi han en "google-it" lekse. Mannfolk altså.

Be han lese litt her inne så kanskje han tar hintet...
Ikke gøy når de kommer med slike kommentarer. En god klem til deg!

Lite voksent av han! Han burde sette seg inn i hvordan ting er.

Det skal sies at han sa det i en spøkefull tone, men jeg var vel ikke akkurat DER da :p

Så ble han sendt byen rundt for å lete etter denne berømte Island way sorbeten, dessverre uten hell......:(

her får jeg beskjed om at jeg spiller på det, og spørsmål om hvor lenge jeg skal gjøre det. Utrolig frustrerende:-\

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Huff:/ er så typisk mannfolk å tro at alt er likt når det kommer til slike ting.

Jeg sliter selv med ryggen allerede nå, og min mener også at jeg bare spiller. Det første svangerskapet fikk jeg beskjed om ikke å støvsuge. Sambo trodde meg ikke, helt til han var med til jordmor og hun sa hvordan det var!

Huff:/ er så typisk mannfolk å tro at alt er likt når det kommer til slike ting.

Jeg sliter selv med ryggen allerede nå, og min mener også at jeg bare spiller. Det første svangerskapet fikk jeg beskjed om ikke å støvsuge. Sambo trodde meg ikke, helt til han var med til jordmor og hun sa hvordan det var!

Første gang jeg var gravid fortalte jeg min en del og viste han noen artikler osv uten at han brydde seg nevneverdig. Så var vi på ul og fikk se en BABY, da endret alt seg! Og når vi fortalte det til svigers, begynte moren hans å formane både det ene og det andre. Ikke bære tungt, ikke løfte armene over hodet, ikke klappe katter osv. Mye som sikkert henger igjen fra fordums tid også :p men DA begynte han plutselig å forstå meg og ble helt eksemplarisk :p

Denne gangen har han egentlig vært fantastisk fra dag 1, men dreit på draget i går. Og jeg tolte det IKKE!! :p

Skjønner frustrasjonen din! Tenker ikke over at det faktisk er forskjeller på folk. Og at man blir såra, er hormonell osv ;) min samboer sa i går at jeg synes du merker ting mye tidligere denne gangen. Sikkert fordi du vet hvordan det kan være, og kanskje tror du er dårlig!!! Hallo!! Jeg later jo ikke som om jeg er kvalm eller trøtt. Ikke akkurat som jeg har fryktelig lyst til å være det.

Back
Topp