Arrgh!!! Lang...

Magica81

Glad i forumet
Er så utrolig typisk!!!!
Begynte i ny jobb forrige mandag. Fredag fikk vi tlf fra bhg om at rampen er syk. Gubben hentet han og viste seg at han hadde nesten 40 i feber.
Lørdag var han frisk og i full fart igjen.  Men i dag når han våknet var han rød rundt øyet og det vesket. Var hos legen og det viste seg å være betennelse. I tillegg er feberen tilbake [:'(]
Selvfølgelig er det "krise" på jobben til gubben så han kan ikke være hjemme med han i morgen.
Har jo så ufattelig lite lyst å måtte ringe inn for sykt barn når jeg akkurat har begynt i jobben, men må jo selvfølgelig bare gjøre det.
Håper virkelig han blir frisk snart, virker som det er temmelig ubehagelig og irritert rundt øyet.

Måtte bare få det ut. Beklager at det ble så langt.

Stakkar liten da..

Er ikke noe gøy å være borte fra jobb når man nettopp har begynt. Sliter litt med det samme selv nå, begynte jo i jobben i september og på fredag måtte jeg være hjemme med snuppa. Og siden sambo er på sjøen, så må jeg være hjemme med henne i morgen også. Men men, sånn er det..

God bedring til den lille! [:)]

Oida. Jeg hadde ihvertfall ikke godtatt noen "krise" på mannens jobb. Nå vet jeg jo ikke hva din jobber med, men alle har rett på sykt barn dager og det er like mye opp til mannen å bruke de som oss kvinner. Hadde jeg vært i nystarta jobb hadde han fint måtte være hjemme. Den første tiden er litt "kritisk" i ny jobb da, ikke har du opparbeidet rett til betalt enda heller vel.

Uansett, lykke til og god bedring til gutten din [:)]

Skjønner veldig veldig godt hvordan du har det! Akkurat begynt på ny avdeling på jobben min selv.. og har hatt VELDIG mye fravær i hele år.. er felles sjef på toppen.. men tre avdelinger under.. så har bare byttet avdeling..
og jeg hadde ferie forrige uke.. og den uka her har jeg vært hjemme hele uka.. og skal være hjemme i morra også.. men tirsdag er det jobb uansett...  jeg vært syk, eldste vært syk.. og minstejenta vært syk.

Men jobben forstår det nok ! Er jo en sykdomsperiode nå!
God bedring til guttungen ;)

Takk alle sammen [:)]
Hvorfor er det så mye lettere for mannfolkene å si at de ikke kan være hjemme med barna enn for oss mødre?  Irriterende.

Back
Topp