Arrangement mens man skjuler

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Mange som skal være med på mye nå fram mot uke 12? Tenker både fester og familiebesøk mens du event prøver å skjule graviditeten?? Her pleier det være veldig rolig rundt meg, men selvsagt er det helt sykt mye som skjer framover [emoji23]
Skal på fest i måren, skal prøve late som jeg drikker litt. Og babyshower på søndag. 10.mai er d konf til en niese. Så er d jo 17.mai. Og utdrikningslag 19.mai . 26.mai 80 års fest for min bestemor.
Og rett etter den magiske grensen skal jeg en helg på treningssamling på hotell å greier. Og håååper å kunne avsløre graviditeten til mine treningsvenner da og ikke før.[emoji23] dette blir noen vanskelige uker/mnd. Flere?
 
Så uflaks! Her blir det egentlig ganske stilt og rolig ser det ut til. Første jeg kan komme på er sommerfest på jobb, men da regner jeg med at nyheten er ute.
 
Ja det høres ut som at du har mye å delta på fremover [emoji14] kommer vel sikkert til å gå fint :D
Da går vel tiden fort også tenker jeg.

For min del skal jeg på jobbseminar 2 dager, så skal jeg på sommerfest, også har jeg bursdag. Tviler på noe særlig feiring, men x)
 
Her skjer det til en forandring ingenting de neste mnd, og det er jeg glad for ;)
 
Her er det heldigvis veldig stille mnd frem mot sommer. Eneste jeg har er mye forberedning til fagprøven. Så håper formen er bra nok at jeg klarer å fokusere på det :) Heldivis ikke noe særlig på privaten som skjer da :eek:
 
Så uflaks! Her blir det egentlig ganske stilt og rolig ser det ut til. Første jeg kan komme på er sommerfest på jobb, men da regner jeg med at nyheten er ute.
Deilig Då! Kunne tenkt meg en rolig tid nå. Ble plutselig litt mye. Skal muligens hjelpe å lage mat til en konf 6.mai også. Men spørs jo helt på formen og om eg klarer mat lukt da. :p
 
Ja det høres ut som at du har mye å delta på fremover [emoji14] kommer vel sikkert til å gå fint :D
Da går vel tiden fort også tenker jeg.

For min del skal jeg på jobbseminar 2 dager, så skal jeg på sommerfest, også har jeg bursdag. Tviler på noe særlig feiring, men x)
Ja tiden går absolutt fort. Men føler det ble litt k overkant mye brått. Får håpe formen holder seg noe lunne . Er jo de neste ukene jeg event blir kvalm hvis jeg blir det. Nervepirrende det også :p
 
Ja tiden går absolutt fort. Men føler det ble litt k overkant mye brått. Får håpe formen holder seg noe lunne . Er jo de neste ukene jeg event blir kvalm hvis jeg blir det. Nervepirrende det også :p
Ja, det er sant [emoji14] det virket som en brå overgang ihvertfall.
Vi får satse på at formen holder seg [emoji4] [emoji108]
 
Ja, det er sant [emoji14] det virket som en brå overgang ihvertfall.
Vi får satse på at formen holder seg [emoji4] [emoji108]
Haha. Ja. Jeg som egentlig aldri gjør noen ting. Dvs pleid å jobbe annenhver helg , så de helgene jeg har fri er jeg bare hjemme. Godt jeg ikke jobber like nye i tillegg lenger. :p DET kunne blitt en prøvelse
 
Haha. Ja. Jeg som egentlig aldri gjør noen ting. Dvs pleid å jobbe annenhver helg , så de helgene jeg har fri er jeg bare hjemme. Godt jeg ikke jobber like nye i tillegg lenger. [emoji14] DET kunne blitt en prøvelse
Haha, uff. Ja det hadde nok blitt fryktelig slitsomt vil jeg tro [emoji28]
 
Eg seie det berre som det er ☺️
Orka ikkje noke mikkmakk og mas, så då e det bedre å punktere ballongen, uansett ka det skulle no gå ☺️
 
Har en treninghelg med landslaget (hund) om 3 uker. Spørs om formen holder til over 50 mil kjøring en vei og 2-3 lange dager i skogen. Tviler sterkt etter å ha gulpet meg gjennom kveldsturen.
 
Jeg var invitert i bursdagsfeiring forrige helg, dagen etter jeg fant ut at jeg var gravid. Jeg sa jeg ikke orket drikke til maten, også kjøpte jeg alkoholfri drinker senere på kvelden :knegg: I morgen er jeg invitert på vinkveld, så er det planlagt 17. mai med champagnefrokost. I tillegg skal jeg i to konfirmasjoner, og skal ikke se bort fra at det blir flere invitasjoner.. Jeg er ofte med ut og tar meg ofte et glass vin, så er ikke vant med å komme på unnskyldninger :knegg:
 
Jeg skal på jobbfest nå i april.. Og i mai skal jeg på en festival som jeg har gledet meg til i 1år... Blir sykt vanskelig å holde seg edru uten å avsløre noe en hel helg.... :nailbiting: skal også i konfirmasjon og større familieselskap, men det tror jeg skal gå greit.
 
Jeg var invitert i bursdagsfeiring forrige helg, dagen etter jeg fant ut at jeg var gravid. Jeg sa jeg ikke orket drikke til maten, også kjøpte jeg alkoholfri drinker senere på kvelden :knegg: I morgen er jeg invitert på vinkveld, så er det planlagt 17. mai med champagnefrokost. I tillegg skal jeg i to konfirmasjoner, og skal ikke se bort fra at det blir flere invitasjoner.. Jeg er ofte med ut og tar meg ofte et glass vin, så er ikke vant med å komme på unnskyldninger :knegg:
Ja, er det som er problemet her også. Jeg er vel den som aldri sier nei :laughing021
 
Back
Topp