Arr etter kviser

Kløverfire

Betatt av forumet
Endelig har de store, mange, fæle kvisene forsvunnet. Dvs kommer en og aen innom i ny og ne[:D] Men så var det arrene.. Sliter veldig med arr etter kvisene. Tørr ikke vise meg utendørs uten sminke. Flere som sliter med dette? Noen tips til produkter som kan hjelpe å få dette bort?

Noen som bruker MDformulations?Har brukt dette før og det hjalp en stund, men sluttet når jeg merket effekten dabbet av. Men hjelper dette mot arr?Og kan en gå på det under graviditet?

Bare pelmer på med spørsmål her.. hehe..[:D]

eineste du kan gjør me de arrene e å ta laser tror eg..men gå t en hudpleier å spør om råd :)

ORIGINAL: dobbi

Endelig har de store, mange, fæle kvisene forsvunnet. Dvs kommer en og aen innom i ny og ne[:D] Men så var det arrene.. Sliter veldig med arr etter kvisene. Tørr ikke vise meg utendørs uten sminke. Flere som sliter med dette? Noen tips til produkter som kan hjelpe å få dette bort?

Noen som bruker MDformulations?Har brukt dette før og det hjalp en stund, men sluttet når jeg merket effekten dabbet av. Men hjelper dette mot arr?Og kan en gå på det under graviditet?

Hei. etter at jeg slutta på p-piller fikk jeg mye kviser. har aldri slitt med kviser, men så har jeg gått på p-piller i godt over 10 år å da. plutselig poppa den ene etter den andre opp, og det var kjempe plagsomt!
så bytta jeg til ID pudder, og kvisene forsvant like fort som de hadde kommet.
vel, jeg kan vel egentlig si at jeg aldri har hatt så lite kviser i ansiktet som etter at jeg begynte med ID pudder.
hadde jo alltid en i ny og ne før, men nå har jeg ingen lenger.

jeg tror porene ble tetta av den sminken jeg brukte før. men ikke nå lenger, siden ID pudder er naturlig. jeg føler også at huden min får puste, og pudderet føles lett og naturlig.

etter jeg ble gravid fikk jeg latterlig mye kviser på brystet og ryggen. men håper det forsvinner igjen etter jeg har født.
er vel alle hormonene. siden jeg aldri har vært plaget med kviser før.
hadde jeg brukt vanlig pudder, så hadde jeg vel hatt det i ansiktet også.

nå bablet jeg veldig så jeg.. du spurte jo ikke om det jeg svarte på.. men hvis kvisene kommer igjen, så er kanskje ID pudder noe å prøve for deg også? god dekkevne har det også. ser naturlig ut, samtidig som det dekker arr og fregner.

laser er det eneste jeg vet om som fjerner ass..

ORIGINAL: girlypai

ORIGINAL: dobbi

Hei. etter at jeg slutta på p-piller fikk jeg mye kviser. har aldri slitt med kviser, men så har jeg gått på p-piller i godt over 10 år å da. plutselig poppa den ene etter den andre opp, og det var kjempe plagsomt!
så bytta jeg til ID pudder, og kvisene forsvant like fort som de hadde kommet.
vel, jeg kan vel egentlig si at jeg aldri har hatt så lite kviser i ansiktet som etter at jeg begynte med ID pudder.
hadde jo alltid en i ny og ne før, men nå har jeg ingen lenger.

jeg tror porene ble tetta av den sminken jeg brukte før. men ikke nå lenger, siden ID pudder er naturlig. jeg føler også at huden min får puste, og pudderet føles lett og naturlig.

etter jeg ble gravid fikk jeg latterlig mye kviser på brystet og ryggen. men håper det forsvinner igjen etter jeg har født.
er vel alle hormonene. siden jeg aldri har vært plaget med kviser før.
hadde jeg brukt vanlig pudder, så hadde jeg vel hatt det i ansiktet også.

nå bablet jeg veldig så jeg.. du spurte jo ikke om det jeg svarte på.. men hvis kvisene kommer igjen, så er kanskje ID pudder noe å prøve for deg også? god dekkevne har det også. ser naturlig ut, samtidig som det dekker arr og fregner.

laser er det eneste jeg vet om som fjerner ass..

ID minerals er genialt, og du merker ikke at du har det på![:D]

Jeg så nettopp på en butikk at clinique har kommet med et nytt serum, som skal hjelpe mot pigmentflekker og arr i ansiktet. Fikk veldig lyst på det selv, men vet ikke om det virker da.... 

har id eg og, siden eg isje tåle vanlig sminke på huden og prøvde dette så fekk eg ingen eller minimalt me utslett, genial sminke, koste jo litt men du har d leeenge! :) 

Hei, sniker litt fra august [8D]

Hvor får en kjøpt ID pudder?

dytt

Ingen butikker som selger??...vet ikke hvilken fargetone jeg må ha til ansiktet mitt

Jeg bruker MD produkter og er kjempefornøyd! Jeg bruker ansiktsrens,fornyelses-serum og dagkrem hver dag, samt peeling for face and body noen ganger i uka.
Det var en periode (tidlig) i svangerskapet hvor jeg følte at effekten av produktene dabbet av,men tror rett og slett at det bare var masse hosmoner som gjorde at jeg fikk utbrudd. Kanskje det du har opplevd også!??

Glemte å skrive at det ikke er noen fare for oss å bruke disse produktene under svangerskapet[:)]. Jeg bestiller forresten mine på ebay,hvor jeg betaler mellom en tredjedel og halv pris i forhold til hos hudpleiere[;)].

Back
Topp