Arna i Bergen

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen derfra? Kommer utover og blir Arna bu fra sommeren av :) Gleder meg :)

Ingen?? :)

Jeg bor i Åsane nå ;) så flytter ikke så langt. Blir til indre Arna :) rett der med Ådnemarka skole :) Har dere barn?

Oktoberjenta: når flytter dere?

Jeg bor litt mer mot nesttun igjen, på espeland. Ikke så langt fra Janusfabrikken. :) broren til mannen bor rett ved ådnamarka skole også. Er ca fem minutter herfra med bil bort der.

Har en datter på 2 mnder :)

Jeg bor litt mer mot nesttun igjen, på espeland. Ikke så langt fra Janusfabrikken. :) broren til mannen bor rett ved ådnamarka skole også. Er ca fem minutter herfra med bil bort der.

Har en datter på 2 mnder :)
Får nr 2 i Juli ;) da kan vi jo trille da :)

Jeg bor i Åsane nå ;) så flytter ikke så langt. Blir til indre Arna :) rett der med Ådnemarka skole :) Har dere barn?

Oktoberjenta: når flytter dere?
Vi har ikke fått vite noe dato, men aug/sept en gang :) har en jente på 1,5år. Du da?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har ikke fått vite noe dato, men aug/sept en gang :) har en jente på 1,5år. Du da?

Nybygg?
Har en gutt på 4 og venter en jente i juli :)

Jeg bodde ikke langt fra den skolen i noen år før vi flyttet. Veldig fint, synes jeg.

Ja :) å så kjekt. Flytter dere før termin da? Har termin slutten av okt her, veldig spendt på hvordan det kommer til å gå høygravid og flytte :p

Ja, håper det. Bygger nytt :) sies at vi får flytte inn i Juli. Rett før termin...

Back
Topp