mammatildennis2014
Betatt av forumet
Seint på kvelden tirsdag skulle min kjære bare dusje litt kjapt og ta skjegget før vi skulle legge oss. På tur at av dusjen snubla han å datt og brakk armen. Etter nesten 6 timer på sykehuset dro vi hjem med en gipset hånd og med et stort spørsmål.. Hvordan skal vi greie oss nå? Jeg har nemlig ganske så kraftig bekkenløsning og trenger hjelp med det meste av huslige plikter. Selv om jeg ikke har verdens beste forhold til svigermor så spurte vi henne om hun kunne komme å hjelpe oss litt i dag så vi fikk gjort det presentabelt i leiligheta til helga siden huseierene våre skal "låne" den mot at vi fikk hotellopphold i helga (De skal gifte seg og skal ha det hjemme og spurte om å få låne kjøkkenet til ekstra oppbevaring og matlaging). Siden vi har et super forhold til dem syntes vi det var helt greit og tenkte derfor å gjøre det så fint som mulig. Mannen kan ikke vaske med den hånda siden gipsen ikke kan bli våt, og jeg greier omtrent ikke å støvsuge en gang. Heldigvis brukte vi tirsdagskveldn (før "ulykken") på å gjøre alt på badet og soverommene så det var kun stua, kjøkkenet og gangen igjen. Svigermor kom å hjalp oss så nå er det rent og pent over alt hær og svigerfar brøyta trappa og gårdsplassen så det så fint ut både inne og ute.
Mannen skal ha på gips i 6 uker og det er knapt 8 uker til termin... må jo bare krysse fingrene for at det ikke blir noe fortidligfødsel på oss, og at de fikk det så bra på plass så han slipper operasjon for da vil det ta mye lengre tid!
Hva ville dere gjort?
Vi har nå sagt at viss folk skal komme på besøk kan de bare gjøre det, men ikke forvent å få ferdig oppreid seng eller bli oppvartet med mat, for hær er vi knapt nok i form til å lage mat til oss selv.
Familie og venner er veldig støttende asså! Har blitt invitert på middag både hær og der og det må vi jo takke ja til 
Mannen skal ha på gips i 6 uker og det er knapt 8 uker til termin... må jo bare krysse fingrene for at det ikke blir noe fortidligfødsel på oss, og at de fikk det så bra på plass så han slipper operasjon for da vil det ta mye lengre tid!
Hva ville dere gjort?
Vi har nå sagt at viss folk skal komme på besøk kan de bare gjøre det, men ikke forvent å få ferdig oppreid seng eller bli oppvartet med mat, for hær er vi knapt nok i form til å lage mat til oss selv.