Arm som dovner bort?

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
I natt våkna jeg to ganger av at den ene armen min liksom hadde dovnet bort, som om den ikke har fått blodtilførsel. Men det som var rart var at jeg ikke hadde ligget på hånden, jeg lå på ryggen med den hånden på magen. Jeg stod opp og gikk inn på badet første gangen og tok av meg ringene på den hånden det gjaldt da det strammet, og da så jeg at fingrene hadde hovnet opp, slik at det var tydelige merker etter ringene. De er fine nå altså, ringene passer igjen :-)

Har også merket at det skjer på dagtid, men gjerne hvis jeg slapper av på sofaen eller noe. Ellers er den litt ekstra tung, rar følelse i overarmen. Er dette vanlige sv.skaps plager? Noen andre som opplever det samme? Kan ikke huske jeg hadde noe sånt sist..

Jeg er også mye plaget med det. Armer og hender sovner/dovner bort hele tiden. Men til meg har de sagt at det er normalt. Så ikke vet jeg.

Okei, men da er det sikkert så :-)

Det har jeg hatt mye av også siden jeg ble gravid, ar glemt å spørre om det når jeg har vært hos legen.

Jeg har ikke problemer med det, men kan jo høres ut som det er normalt fra de over her, ja :)

Jeg opplever stadig vekk det og opplevde det sist også. Regner med det er normalt :)
Ellers er det noen som beskriver det slik når man hovner opp/vann i kroppen..?

Jeg har opplevd slik når jeg har hatt mye vann kroppen. Ringer kan jeg ikke bruke, for da sovner fingrene mine.. :(

Back
Topp