Ariel vaskemiddel...

*p!nk smile*

Forumet er livet
Hehe lurer på mye idag jeg:

Igår kjøpte jeg Ariel vaskemiddel (flytende) ... den lilla[;)] Luktet så forferdelig GODT[:)]
Så jeg brukte bare det og ikke skyllemiddel for jeg syntes vaskemiddelet luktet nokk...men nå sitter jeg her å lurer på om det er skyllemiddel og ikke vaskemiddel jeg har brukt??[:)][:)] Leser på flasken men det står ikke på norsk..hehe[:D]

Andre som bruker den???[8|]

ORIGINAL: astrone

bruker det samme i pulver,lukter KJEMPE godt[;)]

Ja den var helt fantastisk...trenger jo ikke skyllemiddel engang...Mmmm[:D]

Hvis det ikke er skyllemiddel jeg vasker med..hehe[8|]

OPP

bruker både flytende og pulver. kommer litt an på hva jeg vasker. virker ikke som det er stort behov for skyllemiddel/tøymykner i allefall sammen med den flytende..

bruker generelt ikke skyllemiddel på hånddukene, men de er mye mykere med ariel enn med blenda...

ORIGINAL: cathrin^^

bruker både flytende og pulver. kommer litt an på hva jeg vasker. virker ikke som det er stort behov for skyllemiddel/tøymykner i allefall sammen med den flytende..

bruker generelt ikke skyllemiddel på hånddukene, men de er mye mykere med ariel enn med blenda...

Men er det flytende vaskemiddlet ditt også lilla??Altså selve såpen som kommer ut er lilla?[:)]

ORIGINAL: Mammaen til Basse

Jeg og bruker Ariel vaske pulver... kjøper den 8 kg dunken på Smart Club til 199,-. holder jo i en evighet.. vi vasker i gjennomsnitt en maskin om dagen!
Skyllemiddel på engelsk er vel: fabric softner.. så om det står det på flaska er det nok skyllemiddel du bruker og ikke vaskemiddel!!!

Nei står ikke på engelsk[;)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

bruker det samme i pulver,lukter KJEMPE godt[;)]

Ja den var helt fantastisk...trenger jo ikke skyllemiddel engang...Mmmm[:D]

Hvis det ikke er skyllemiddel jeg vasker med..hehe[8|]

OPP

nei..nei!! Det er ikke skyllemiddel den flytende,det er vaskemiddel!!! fortsett å vaske med den du...bodde mange år i sverige for noen år siden å jeg brukte den samme noen ganger!!! Den lukter nydelig...[:)][:)]

Alle disse er vaskemiddel vertfall[:)]

Da bruker jeg riktig...står på finsk eller noe på flasken jeg har[:D][:D]
*vaske ennå mer klær å sniffe den GOOOOODE lukten*

Førr et fint bilde av dæ Astrone, mått bærre sei det[:D]

ORIGINAL: 3stars

Førr et fint bilde av dæ Astrone, mått bærre sei det[:D]

Back