ARIANA!!

Eskimoen

Gift med forumet
Hjelp... Ble plutselig gressenke[:(][:(]

Hun er et usynlig spøkelse, så du må bare ikke tro du finner henne[:D]

ORIGINAL: Babyhåp

Hjelp... Ble plutselig gressenke[:(][:(]

Auda, reist allerede? Har det gått sååå fort????? dæven....

ORIGINAL: Fru Oreo

Hun er et usynlig spøkelse, så du må bare ikke tro du finner henne[:D]

"pakke pakke hvor er du nå"..??? [8|]
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

"Ingen vet hvor pakken er. Pakken sier ingenting[8|]"

"Ingen vet hvor pakken er. Pakken sier ingenting[8|]"

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Mmm, gikk litt fort... Han skulle egentlig ikke ut før om en måned, hadde jo oppsigelsestid i den forrige jobben, men de var så beit for folk at de overtalte ex-selskapet hans til å la han få gi seg nå, før de ringte han, så han følte at han ikke kunne si nei...
de ringte fredagskvelden, og han reiste i dag med første ferge[&:]
Men, 28 dager går fort, når jeg våkner i morgen, er det bare 27[:)]
Og så sa jo du det så fint, da har jeg mer tid til deg og Emsen[:D]

Fru Oreo: Hun er ikke helt usynlig, såg henne i dag, på tur med Emsen... Men hun såg ikke meg[:D]

Mmm, gikk litt fort... Han skulle egentlig ikke ut før om en måned, hadde jo oppsigelsestid i den forrige jobben, men de var så beit for folk at de overtalte ex-selskapet hans til å la han få gi seg nå, før de ringte han, så han følte at han ikke kunne si nei...
de ringte fredagskvelden, og han reiste i dag med første ferge[&:]
Men, 28 dager går fort, når jeg våkner i morgen, er det bare 27[:)]
Og så sa jo du det så fint, da har jeg mer tid til deg og Emsen[:D]

Fru Oreo: Hun er ikke helt usynlig, såg henne i dag, på tur med Emsen... Men hun såg ikke meg[:D]

Jammen det e jo helkt riktig det..! Så kan vi være litt sosiale (tror det er det de sies på fint[:D])... Hatt en fin ferie..?
27dager går kjempe fort det...!! Skal hjelpe deg med å få de til å gå vi... [;)] torsdag og fredag har vi absolutt iiiiiingen planer... [;)][:D] kanskje vi skulle hatt oss e bytur også? shopping) ikea tur?  og så skal jo du være min personlige trener, siden du er blitt så grævla slank og eg bare ser ut som ei stappa gås... [&o]

menne, hvor såg du oss i dag da? hmm, tenke tenke, har ikke sett bilen din engang tror eg... [8|][8|]

Ferien var fin den, men jeg ble selfølgelig syk... Den dagen vi reiste... Og så var vi i begravelse når vi var hos Oldebesto, til han broren hennes som bodde på gården der... Referat kommer når vi preikes, gidder ikke skrive alt...

Vel... slank... vel... øh... har ikke lagt på meg i ferien, men faen ikke gått ned heller[&:] Men, har fått lånt meg en pilates dvd i dag, så vi kan jo ligge på gulvet å streve sammen en dag... Har liksom ikke så lyst å gå på pilates med de der sylslanke greiene som pleier å gå på kursene her ute... (og dessuten så er jeg så treig at jeg ikke får med meg at det er nytt kurs før midt inni det[8D])

Bytur? Shopping?? IKEA??? I`m in! Men jeg jobber fullt da, så det må nesten bli en lørdag...

Du blir vel snart tante og du... Er ikke lenge igjen nå..

Når skal pappaen ha Litle søto då?? Sånn at vi kan leve ut den drømmen jeg fortalte om?? Ops, det hørtes faktisk litt suspekt ut... For alle dere andre som leser dette... Jeg drømte at jeg var hos Ariana, og vi satt å drakk vin, og begynte å fnise som fjortisser og ble litt brisen... Og at Ariana måtte ringe samboen min, og si at enten måtte han hente meg, eller måtte jeg sove der, for jeg hadde aldri klart å komme meg hjem....

Har ikke noe planer fremover jeg heller, utenom jobb, så vi kan vel finne på noe??

Vet ikke når han skal ha hun,,, en dag han vil og det passer seg sånn.. Han har jo så masse å ta seg til... [:D][:D] Men vi kan nå alltids finne en fag det passer.... [;)]
Men bytur shpooing Ikea, da har vi en plan der vertfall..!! Lørdag nå? [:D][:D][:D] Og så Oreo kake seinere? (jada, det var den slankingen da[:'(])[:D][:D]
Niks, nermer seg med stormskritt..! Hun hadde sin egen termin den 2, og ul-termin den 21, så kan egentlig skje når som helst..! spennende..! [:D][:D]

hihi, den drømmen din kom ut litt suspekt nå ja, hehehe, for de som ikke hadde hørt om den...hehehe,,, Men da må vi nesten ta det når han er kommet hjem igjen... [:D]

Nei, vi hopper over det med han da, vin og fnising, uten telefon til sambo...

Lørdag ja, vi snakkes om det senere, hvilken ferge vi skal ta, osv............. Gi en lyd[:D] Men du... Nå når jeg har slanket meg, har jeg spist det jeg ville i helgene, og vært streng i ukene, og det har funket[:D]

Nei, vi hopper over det med han da, vin og fnising, uten telefon til sambo...

Lørdag ja, vi snakkes om det senere, hvilken ferge vi skal ta, osv............. Gi en lyd[:D] Men du... Nå når jeg har slanket meg, har jeg spist det jeg ville i helgene, og vært streng i ukene, og det har funket[:D]

hmmm, så da er det kanskje håp for meg også da... [8|][8D]

jammen vi snakkesom bytur og fregetid og diverse seinere da...
eg må få gjordt noe vetigt her nå... [&:]

og den derre tussien din, uff, får helt vondt av å se på den... snufs.. [:(] ønsker så inderlig at dere ska få et lite mirakel....

Jeg også, er så lei av å vente... Treige leger, har jo sendt søknad om prøverør[:@]

Men du, såg deg på vei ut fra huset ditt i dag, jeg kjørte på "humpen"
Skulle liksom svare på det i sted, men........

Oreokake - IKEA.... Hører jeg mitt navn nevnt noe sted??? NEIDA[:'(][8|]

Oreokake - IKEA.... Hører jeg mitt navn nevnt noe sted??? NEIDA[:'(][8|]

hehe, om det er greit for babyhåp så er det baaare til å slenge deg på kjære fru oreo..!! [;)][:D]

Neida, ta vennetreffet deres[:D] Jeg har begynt i jobb igjen og ligger sikekrt som et slakt på sofaen[;)]

Neida, ta vennetreffet deres[:D] Jeg har begynt i jobb igjen og ligger sikekrt som et slakt på sofaen[;)]

tssss. noen timer på en lørdag for litt ikea og oreokake kan du vell ikke motstå??

Jeg også, er så lei av å vente... Treige leger, har jo sendt søknad om prøverør[:@]

det skjer nok snart vennen... Kanskje det skjer fortere en du tror...

ORIGINAL: Ariana

det skjer nok snart vennen... Kanskje det skjer fortere en du tror...

Hehe[:D][:D] Ja[:D][:D] 

Og Fru kake[:D] Det er lov å komme, jeg biter ikke så hardt[8D] Og, jeg har også falt for lille lykketrollet marie, så......

Back
Topp