Ari Behn er...

Det er noe der,men vet ikke hva.
Kunne tatt`n på en dårlig hårdag altså[:D]

ORIGINAL: AlamedaSlim

What ever, lissåm!

ORIGINAL: nurkis og Sander

ORIGINAL: Bøllefrø*

grusom, heselig, selvopptatt, ekkel, høytidelig, fremstår som en komplett idiot, og stakkars Marta!![:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Signerer på det ALLER, ALLER sterkeste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg liker han som person bedre med tiden.
Før kunne jeg ikke fordra han, blir bedre med årene ser det ut til gitt.

Det hadde jeg aldri trodd [8|]

Utseende messing er han midt på treet synes jeg

Skulle ønske jeg kunne krysse av på begge de to siste alternativene..og gjerne få med en spypose med bilde av ari nede i posen [:'(]

ORIGINAL: Zol80

ORIGINAL: nurkis og Sander

grusom, heselig, selvopptatt, ekkel, høytidelig, fremstår som en komplett idiot, og stakkars Marta!![:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Signerer på det ALLER, ALLER sterkeste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MARTA har vel fint lite med det å gjøre.
Og hva er galt med å være høytidelig? Synes forøvrig han er det stikk motsatte. Temmelig uhøytidelig å lage en slik programserie [:)]

Jeg oppfattet ham som en oppblåst og arrogant fyr tidligere, men har fått mer sansen for ham etterhvert og ser ham mer som en varm og omsorgsfull type, som kanskje er litt misforstått av omverdenen.
Synes det er tøft at han ikke virker å bry seg så mye om Janteloven, er litt eksentrisk og vil skille seg ut fra den grå massen.

Sånn utseendetmessig synes jeg han er over gjennomsnitten. Hehe når jeg tenker meg om ligner han litt på han mørkeste av Ylvisbrødrene[:D]

enig!![:'(]

Back
Topp