Ari Behn er...

Ari Behn er meget behagelig å hvile øyet på. I tillegg har jeg alltid hatt sansen for arrogante menn, så jeg synes han er perfekt. Nei, kunne vært litt barskere.

ORIGINAL: Selisabeth

Ari Behn er meget behagelig å hvile øyet på. I tillegg har jeg alltid hatt sansen for arrogante menn, så jeg synes han er perfekt. Nei, kunne vært litt barskere.

Ja.. du kom egentlig med konklusjonen her[:)]

Liker han, men syns ikke at an e kjekk en plass [8D]

Liker han veldig godt jeg[:)]

grusom, heselig, selvopptatt, ekkel, høytidelig, fremstår som en komplett idiot, og stakkars Marta!![:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

hæl ikke fyren.

Han og søstra mi e goe vænna.

Det går litt opp og ned, men akkurat i dag tror jeg at jeg liker han.. egentlig ganske fascinerende fyr, og ser man godt etter er han ganske kjekk også...

Men spør meg om en uke så er jeg sikkert helt uenig i meg selv...[8D]

shtøgg[8D] nei, jeg liker'n ikke..

Satt jo her i går å syntes han var kjekkas!
Vet ikke hva jeg syns i dag... Men i GÅR, var han kjekk[8D]

ORIGINAL: Bøllefrø*

grusom, heselig, selvopptatt, ekkel, høytidelig, fremstår som en komplett idiot, og stakkars Marta!![:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Signerer på det ALLER, ALLER sterkeste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: *MamMathea*

siste... så egentlig gidder jeg ikke svare..

men jeg kjeder meg såehhh..

sign [8D]

hehe

jeg husker jeg snakket med han og han lurte på om han hadde blitt A-kjendis siden han hadde gitt ut en bok liksom...
Jeg slang tilbake i ansikte på han at da må du date(bli sammen med Martha) så lo jeg og gikk, tre uker ringte han meg og sa er du fornøyd nå? da jeg sto opp da og så forsiden på vg, moss-avis så skjønte jeg hva han mente [:)][:)]

Ikke min type, verken utseendemessig eller personlighetsmessig, men han skal ha kudos for ikke å være redd for å være annerledes. [:)]

Regner med at han er noe annerledes på privaten også.

ORIGINAL: Gunhild24

hehe

jeg husker jeg snakket med han og han lurte på om han hadde blitt A-kjendis siden han hadde gitt ut en bok liksom...
Jeg slang tilbake i ansikte på han at da må du date(bli sammen med Martha) så lo jeg og gikk, tre uker ringte han meg og sa er du fornøyd nå? da jeg sto opp da og så forsiden på vg, moss-avis så skjønte jeg hva han mente [:)][:)]

så det var du som var grunnen til at de nå er gift da?

ORIGINAL: Qualitas

ORIGINAL: Gunhild24

hehe

så det var du som var grunnen til at de nå er gift da?

tror ikke det akkurat det men da i den perioden så var han litt sånn "her er jeg" "se på meg" "jeg er kjendis" osv,
jeg har skrevet bok og jeg er best....

Jeg synes han virker morsom og sympatisk. Sikkert en interessant og annerledes kar å være venn med.

Men jeg hadde ikke falt for ham, ikke min type hverken når det gjelder utseende eller væremåte.

Synes han virker som en kul fyr jeg.. Jeg synes det er harry og synes han er harry!![;)]

Back
Topp