ARGH!!!!!

talata

Forumet er livet
Faens elendige arbeidskollegaer te sambo [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Tlf te sambo ringte kvart over seks i mårres, sambo hørte den ikke engang, for han hadde jobba natta... Sara å Thea våkna.. Jeg fikk endelig Thea til å sovne igjen, å da ringte det igjen!!!
Å da var det ikke noe håp for å få Thea til å sovne igjen..

Å så får jeg vite nå at denne arbeidskollegaen har hatt tlf sin oppe i senga, å lagt seg på den, så han ringte ikke bevisst engang..

Skulle hatt diplom i idioti han der azza [:@][:@][:'(]

Såååå irriterende då[&:] skru den på lavt lydnivå heretter[;)]

ORIGINAL: Cathrine76

hehe ja det har jeg sagt til sambo mange ganger, men han føler han ikke kan i tilfelle det kommer en krise tlf...

Men den eneste krisetlf som har kommet, var fra ryddejentene som hadde panikk fordi tstøvsugeren ikke virka[&:] Som om sambo får gjort noe me det[>:]

ORIGINAL: talata

hehe ja det har jeg sagt til sambo mange ganger, men han føler han ikke kan i tilfelle det kommer en krise tlf...

Men den eneste krisetlf som har kommet, var fra ryddejentene som hadde panikk fordi tstøvsugeren ikke virka[&:] Som om sambo får gjort noe me det[>:]

hehe- men du får si til han at det er en større krise at begge ungene våkner[;)][:D] hadde blitt skikkelig irritert då ja[&:]

ORIGINAL: talata

hehe- men du får si til han at det er en større krise at begge ungene våkner[;)][:D] hadde blitt skikkelig irritert då ja[&:]
hehehehehe - jeg har ihvertfall lagt igjen en mindre pent mld i gjesteboka til han som ringte på nettby, å sagt til sambo at hvis det ringer en gang til, så kan han stå opp me thea, å at jeg da driter i om han har jobba natta!

Er jo en lur ide å ha mobilene på lydløs når man har dem på soverommet hvor barna sover[;)]

ORIGINAL: lykkelita*

Er jo en lur ide å ha mobilene på lydløs når man har dem på soverommet hvor barna sover[;)]
hehe joda, men sambo må nesten ha den på pga jobben... Å den pleier jo ikke å ringe... Men ble ganske irritert når det det ikke var noe han ville.. 

Vet hvordan det er å våkne opp pga en tlf som ringer. Selvfølgelig så er det jobbtlf til sambo. Og han som ringer får ikke til noe med lastebilen... At de ikke kan lære seg det første gangen sambo sier det til de... Men jeg har ikke unger da...

Back
Topp