argh..

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
er så lei av internettet våras!!!! det funka kun når det sjøl finne ut av det!!! e derfor eg aldri svara nesten på innlegg!! føle meg litt utafor her sida eg ikkje kan vere like aktiv som dere andre!!! [:(] men men...satsa på at nettet våra blir beire...

Så irriterende, da...

ja e skikkeli surt....blir litt utafor her også når en ikkje klare svare på innlegg eller skrive inn innlegg så ofte...alle e jo så sammensveisa her!!! hadde vert kjekt å lixom bli en del av alle her :) e jo en kjempe trivelig gjeng!!!

Nå dabber aktiviteten av her mer og mer, så er ikke så mye du går glipp av... Men kjipt med teit internett da!

får nesten abstinenser jeg hvis nettet kødder med meg...[&:]

Sånn kan det være her også.
Noen dager er det kjempe tregt eller så er nettet nede det meste
av dagen.
Og jeg må....nesten inn og se her hver dag[;)]
Men det er jo ikke noe du kan for da....

ORIGINAL: Iroim

Nå dabber aktiviteten av her mer og mer, så er ikke så mye du går glipp av... Men kjipt med teit internett da!

Selv om aktiviteten dabber av, så behøver ikke det å bety at det er mindre bra her.... Jeg har ingen problemer med at det er færre innlegg, er like glad i denne gjengen for det...

ORIGINAL: maoam

ORIGINAL: Iroim

Selv om aktiviteten dabber av, så behøver ikke det å bety at det er mindre bra her.... Jeg har ingen problemer med at det er færre innlegg, er like glad i denne gjengen for det...

Skrev ikke at det er mindre bra her. Prøvde å være oppmuntrende å skrive at hun ikke gikk glipp av så mye.

ORIGINAL: litlå

får nesten abstinenser jeg hvis nettet kødder med meg...[&:]

Back
Topp