Argh, nå er jeg irritert på meg selv!

Bublan

Elsker forumet
Hvis syklusen min er som den skal, er IKM ca torsdag. Fikk tester i posten i helga, og skjønner jo innerst inne at det ikke er mye å hente allerede i dag. Klarte å "holde meg" på morgenen i dag, men nå klarte jeg ikke lenger. Hehe. Jaja, testen var ikke positiv den, men den har kanskje muligens så fremt i fall under optimale forhold en tenkt skyggestrek (sier den delen av hjernen som ikke er rasjonell akkurat nå :-) ). Såh - nå skal jeg være flink pike å vente noen dager før jeg blåser av en test til. Har nokså ømme pupper og litt stikninger/ett eller annet i livmorområdet, så den ikke-rasjonelle delen av hjernen legger det sammen med den tenkte skyggestreken og håper at krysset kommer neste gang! :-)
 
Trur du at du ser en skyggestrek? Da ville jeg tatt i morgen tidlig med morgenurin! :)
 
Hehe, jeg tror jeg ser en skyggestrek ja, men usikker på om håpet spiller meg et puss :-) Tenk så teit da, hadde jo vært mye bedre om jeg faktisk prøvde med morgenurin i dag, men. Jaja, kanskje i morgen :-)
 
Nei den ventingen og spenningen skulle vise seg å være vanskeligere enn forventet.
Jeg kjenner meg så igjen, men selv om testen viste negativ nå, er det fortsatt håp. vi må bare vente litt til.
 
Det er nok bare å smøre seg med litt mer tålmodighet ja :-) Krysser fingre for alle som venter og er nysgjerrige og spente i disse dager! :-)
 
Sånn var mine billigtester også. Så var mistanken min så sterk at jeg kjøpte meg både CB + og CB digital. Begge slo knallsterkt ut 2 dager før IKM. 
 
Vanlig CB dette da, men det er jo antagelig 3, kanskje 4 dager igjen til IKM. Har ikke testet så tidlig noen av de andre gangene, så har ikke opplevd denne udefinerbare skyggen før. Tålmodighet er ikke alltid min ting,men enkelte ting kan vel ikke selv jeg framskynde :-)
 
Kjenner meg igjen. Jeg klarte ikke å vente, tok testen over en uke før IKM, og fikk først negativt. Men neste gang jeg prøvde var den klart positiv! Krysser fingrene for deg :D
 


Skytten84 skrev:
Trur du at du ser en skyggestrek? Da ville jeg tatt i morgen tidlig med morgenurin! :)



hehe  enig :)
 


**tvilling85** skrev:


Skytten84 skrev:
Trur du at du ser en skyggestrek? Da ville jeg tatt i morgen tidlig med morgenurin! :)



hehe  enig :)


Gubben fikk se testen da han kom hjem, og han ser også skyggen, så det spørs om det må bli en ny test i morgen da ja..... :-)
 
hva spennende!!!:D Hold oss opptatert!!;D
 
Har du tatt bilde? Hvis han ser streken også er den jo positiv?? :))
 


Skytten84 skrev:
Har du tatt bilde? Hvis han ser streken også er den jo positiv?? :))



Jaa det må den vel være?? :) hehe
 


**tvilling85** skrev:


Skytten84 skrev:
Har du tatt bilde? Hvis han ser streken også er den jo positiv?? :))



Jaa det må den vel være?? :) hehe


Hihi, takk for positiviteten - den smitter den altså!! :-) Tror sannelig jeg blåser en ny test i morgen tidlig, likevel - da er det jo bare 2-3 dager til IKM, så.... ;-)
 
Gjør det :))

spennende, spennende :))
 
Spennende! :)'
Nå må jeg spørre er IKM Det samme spm den dagen man venter mens?  :)
 


forglemmegei skrev:
Spennende! :)'
Nå må jeg spørre er IKM Det samme spm den dagen man venter mens?  :)


IKM er den dagen man venter, eller helst ser at det IkkeKommerMens, ja

Blåste av en test på morgenen i dag, men den var nokså identisk med den i går, så det ligger an til litt mer venting her tror jeg. Håper på bedre lykke om et par dager :-)
 
Noen har lite hcg i starten, fortsatt spennende da :)
 
aahaaa, skjønner! :) 
jeg har ikm på mandag, men måtte ta en test idag, men vet jo at det er for tidlig, så den var negativ....  Er 3+1 idag, og har vel egentli ikke hært om noen som har testet så tidlig! :)
 
Back
Topp