Argh.. Kviser!?

Tulipan:)

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vårspirene 2021
Hmm... kan huske forrige svangerskap at jeg hadde DEN fineste huden under hele svangerskapet med ekstra glød og det hele, og helt kvisefri.. Denne gang derimot så får jeg nye kviser til stadighet! Enten på haken, i pannen, eller i hårfestet. :sour: Andre som er plaget med dette symptomet? Er det vanlig at det også roer seg etter uke 12? (please..?) ;)
 
Sniker fra november [emoji4] Jeg fikk også kviser etter jeg ble gravid, aldri vært plaget med det før [emoji21] men nå har jeg 3/4 stykker hele tiden.. er 17+3 og har fortsatt ikke blitt borte. Håper det går bort etter hvert [emoji4][emoji28]
 
Jeg har egentlig vært plaget med kviser siden ungdomstiden, men gikk på noen sterke medisiner for ett par år siden som gjorde susen [emoji5] MEN SÅ ble jeg gravid og nå popper det frem litt mer kviser enn vanlig ja [emoji85] menmen, må vel bare tåle det [emoji28][emoji28][emoji28]
 
Masse kviser og uren hud her også. Aldri vært plaget med det før jeg ble gravid. Hadde ikke det problemet med nr 1. [emoji38]
 
Jeg har også MASSE kviser. Sånn 8-12 på hvert kinn! Har ikke vært så plaget siden ungdomsskolen. Håper det gir seg.
Moren min begynte til og med å spørre masse og si at jeg burde gå til legen. Nå vet hun at jeg er gravid da. Heldigvis har ikke flere begynt å grave[emoji85]
 
JA! MANGE KVISER.

Jeg har alltid vært plaget med kviser fra tid til annen, men nå er det helt ekstremt altså... Var sikkert slik de angre gangene, men husker ikke når det stoppet dessverre. Men husker at jeg fikk sjokk etter fødsel, huden min var så oljete at det rant! Og da følger jo kviser med..
 
Samme her! Sliter plutselig med ekstremt uren hud og har aldri hatt det problemet før. Til og med på ryggen! Håper virkelig det gir seg snart, for dette syns jeg er rimelig kjipt.
 
tydelig at det er flere som har dette kjekke symptomet! :wtf: krysser fingre for myyyyye finere hud i neste trimester!:cool:
 
Jeg hadde masse første gangen. Spesielt på ryggen og i ansiktet. Nå har jeg ikke noen flere enn vanlig..

Tror det er jente denne gangen, siden alt er så ulikt :p Dette i tillegg til andre ting som er forskjellig!
 
Så og si aldri hatt en kvise i hele mitt liv.. nå er hele brystet og ryggen full!!! Heldigvis ikke i ansiktet da.. men ser ut som jeg har utslett på brystet liksom.. ughh..
 
Back
Topp