Buffeluremamma
Forumet er livet
Sitter her å tenker meg sprø!
Etter 6 år som assistent i bhg har jeg lyst til å få meg en utdanning og bedre lønn.
Jeg er rett og slett mett på å jobbe bakenden av meg og være utslitt for minstelønn. (jau litt kynisk nå)
Så tenker jeg barnevernpedagog, men da går alle sosionomer foran meg, så tenker jeg sosionom, men det er plent umulig å få seg jobb som det her i Trondheim.
Tenker sykepleier, men startlønna er lavere enn det jeg har i bhg.
Jeg vil jobbe med mennesker!
Ikke være selger osv, ikke økonom eller sånne ting.
Førskolelærer frister ikke, da det stort sett begrenser seg i til barnehage eller vikariater i småskolen. hmz
Så hvordan fan skal man tenke?
Tror ikke jeg er legematriell heller, vi skal ha to tette og de studiene tror jeg rett og slett blir for tøffe for familielivet.
Så hva gjør dere som driver innen helsesektoren?
Hva ligger dere på ca i lønn og hva består arbeidsdagen av?
Ser selv at jeg tenker litt mørkt på det meste her, men alt går i surr nå.
Etter 6 år som assistent i bhg har jeg lyst til å få meg en utdanning og bedre lønn.
Jeg er rett og slett mett på å jobbe bakenden av meg og være utslitt for minstelønn. (jau litt kynisk nå)
Så tenker jeg barnevernpedagog, men da går alle sosionomer foran meg, så tenker jeg sosionom, men det er plent umulig å få seg jobb som det her i Trondheim.
Tenker sykepleier, men startlønna er lavere enn det jeg har i bhg.
Jeg vil jobbe med mennesker!
Ikke være selger osv, ikke økonom eller sånne ting.
Førskolelærer frister ikke, da det stort sett begrenser seg i til barnehage eller vikariater i småskolen. hmz
Så hvordan fan skal man tenke?
Tror ikke jeg er legematriell heller, vi skal ha to tette og de studiene tror jeg rett og slett blir for tøffe for familielivet.
Så hva gjør dere som driver innen helsesektoren?
Hva ligger dere på ca i lønn og hva består arbeidsdagen av?
Ser selv at jeg tenker litt mørkt på det meste her, men alt går i surr nå.