Arg!

Frk.Chicka

Forumet er livet
Da har jeg måttet HEVE stemmen til sambo igjen...[:@][:@] Hater roping!
Og vi som ALDRI krangler! Dette er vel 3dje gangen[&:]

Jeg er så sinna!
Hva saken gjelder spiller ingen rolle, for det er så liten fillesak at jeg blir flau!
Men NÅR skal de mannfolka egentlig lære og HØRE hva man sier, og ikke anta at man sier noe og ikke gidde og lytte!!!

FAENs DRITT!

få det ut chicka[:)]

"#¤&/)=`?)(&/%¤#¤%&/()?=`=)(/&%

Kan menn høre??!! Trodde ikke det jeg[8|]

Hehehe... Kjenner til følelsen.. Noen ganger er mannfolk bare så MANNFOLK...
De er seg selv like [;)]

Det er så synd i meg!!!!

HAHA!

Så nettopp hvor fæl jeg så ut, og med min porsjon selvironi deler jeg det med dere!!!!!

FYSJ!

Nå skal jeg tørke vekk, og gå ned og lage ferdig kalender-julegavene og gi FAEN i han til han sier unnskyld!

AMEN!

Snuppe mor da,det er ganske sundt og få lufta litt engang i bland,selv om det ikke er hyggelig...

Sambo trodde nok han var skikkelig morsom på søndagen,så tårene mine bare rant,men jammen kom det ikke ett unnskyld etterpå,det var nok en hard nøtt og svelge kan jeg tro..mannfolk..

ORIGINAL: lillefixen

Hehe, daaaaakars Chicka!
*klappe på skulderen*

sign!

Jeg må jo bare le, har ingen gode råd.................. Vi er vel alle litt irriterte innimellom på dise dyra våre[:D]

Men vi eeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllsssssssssssssssssskkkkkkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr dem[:D]

ORIGINAL: VicciogNikki!

ORIGINAL: CHICKA™ F.F.D.M.B.L

Det er så synd i meg!!!!

HAHA!

Så nettopp hvor fæl jeg så ut, og med min porsjon selvironi deler jeg det med dere!!!!!

FYSJ!

Nå skal jeg tørke vekk, og gå ned og lage ferdig kalender-julegavene og gi FAEN i han til han sier unnskyld!

AMEN!

huff da! så ikke ut som du hadde hatt det moro i kveld nei!

Hey!
Det bildet skulle jo ikke quotes da[8D]

Æsj!

Nå sitter vi å scrapper kalendere uten og snakke med hverandre!
Hater å ha det slik!
Hehe!

Men litt komisk og i grunn!
Tror han har dårlig samvittighet siden han kom helt frivillg og hjalp til, men samtidig er han så sta at han nekter og si unnskyld!
Vel, denne gangen gir jeg meg ikke[8D] Effektiv er han også!

Uff kjipern, krangle med mannen er ikkeno gøy[&:]

Men har samme problemet jeg også, må være en mannesykdom det der å ikke høre

Min skal si unnskyld om det så er det siste han gjør!

Hehe!

Han har gått og mast om blowjob nå i noen dager, og han må vente LENGE på den isåfall om ikke unnskyldningen kommer!

[:D][:D][:D][:D][:D] For en blowjob kan vel til og med en mann
klare å si unnskyld![;)][;)]

ORIGINAL: theskj

Huff stakkar snuppa
Mange klemmer fra meg.

Om det noen trøst så sier gubben min aldri unnskyld[:@][:@][:@]
Det trur jeg er han værste side[:(][:(]

Samme med han her!
Han tar aldri feil han.. Han har alltid rett, og er perfekt.. Grusomt irriterende.. hehe

Disse mannfolka er til å bli gal av.

Min er sånn at hvis jeg har sagt noe som han ikke liker, så henger han seg opp i det, og bruker det mot meg ved neste passende anledning.

Og alt som har med Jonas å gjøre, skal han på død og liv gjøre på en egen måte, han kan liksom ikke gjøre det likt som meg.. Han MÅ gjøre ALT på en annen måte en det jeg pleier.. Hva er vitsen med det da?? Jeg prøver ikke å belære han, han kan gjøre som han vil så lenge ungen får oppfylt behova sine... men det er fryktelig irriterende at han f.eks. skal ha på han sokker utenpå pysjen BARE fordi jeg ikke gjør det.. hehehe

Arg arg arg!!!

Hehe!

Vel, "bra" og høre at det ikke er bare her!
Nå skal vi faktisk legge oss, og snakker ennå ikke!
Mon tro hvor lenge dette kan vare.....
Vanligvis sprekker jeg når vi skal legge oss, for jeg klarer ikke legge meg til å sove uten å ha "ordna opp" og snakka ferdig!!!
Men ikke idag nei!
Monica har bestemt seg...

Back
Topp