arg

Mamma til 2 Gutta

Elsker forumet
æ blir så irritert at æ holler på å koke over..... har gådd på cerazette, men i dag e d slutt...æ gidd ikkje mer.... e så shitlei å ha mensn annakvær uka at dokker ane d ikkje
så nu blir d kondoma hær i gårn....åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fatte ikkje at d skal være så vanskeli å få kroppen tel å fungere nåenlunne normalt
blææææææææææææææææææææææææææææææææææææ[:'(][:(][&:][:@]

funker helt fint her - rart at man skal reagere så forskjellig

Skjønner deg så godt. Jeg hater også cerazette! Siden jeg mistet melka så slapp jeg heldigvis å gå på den i så mange måneder, men mens jeg gikk på den blødde jeg også halvparten av tiden, tre dager mens, tre dager uten, tre dager mens, tre dager uten. [:@]

kjenn t d dær.. [:'(]
blødde 6 uke etter fødseln, hadde 2 uke "fri" før mens, bynnte så på di pillan å bynnte å blø igjænn..
åhh.. blådde så i 4 uke, da sa æ stopp!! da hadde æ nestn blødd i ett i 10 uke..
så nu e hormonspiraln på plass.. funka fint dn [:D] små blør litt men d e vest normalt i bynnelsn.. [:D]

jeg syns og cerazette var supert! [:)] hadde ikke mens i det hele tatt jeg - og det var jo helt superdupert! det er nok forskjellig hvordan folk reagerer ja... blødde endel de første ukene - men så ble det stopp (man skal jo alltid prøve i ca 3 mnd før man "stabiliserer" seg)

Kanskje like godt at jeg ikke satset på de da [8|] Men har du prøvd Yasmin? De funket fint på meg, me jeg syns de var så dyre, så jeg byttet til Microgynon. Funker bra de og [:)] De finnes bare i 21 pillers brett, men det er greit syns jeg. Gidder ikke å ha mensen, så jeg går på de hele tida.

Back
Topp