Arg, vaskemaskinen..

Travel mamma

Gift med forumet
kjøpte ny vaskemaskin for et par mnd. siden. en god en også. vasker og virker bra men ikke på ullprogrammet. det varer i 55 minutter men vasker ikke vekk flekker eller vanlig søl fra klærne. er det fort kort program,? hvor lenge varre deres??

Ullvaskprogram er jo bare 30 grader må du huske[;)]

dette er 40 grader,men allikevel skal vel klærne bli rene. altså, om mini har sølt melk på ulltrøya. og da den kommer ut av vask henger det ennå på.. eller noe annet matsøl. skal det virkelig ikke bli rent ?

mange ullprogram e faktisk 40grader,og MASSE av ulltøyet kan også vaskes på 40grader...men uansett så fjerner ullprogramet dårlig flekker

ORIGINAL: Mamma x 2

dette er 40 grader,men allikevel skal vel klærne bli rene. altså, om mini har sølt melk på ulltrøya. og da den kommer ut av vask henger det ennå på.. eller noe annet matsøl. skal det virkelig ikke bli rent ?

Hmm..prøv å skyll ulla i kaldt vann før du hiver det i maskinen.
Å om du kan, skyll med en gang flekkene kommer.

hvordan skal jeg få det rent da? ødelegger jo tøyet om jeg vasker det på vanlig program. har jo masse ulltøy og bruker det på barna så å si hver dag

ORIGINAL: PrinseMin

mange ullprogram e faktisk 40grader,og MASSE av ulltøyet kan også vaskes på 40grader...men uansett så fjerner ullprogramet dårlig flekker

jeg har 40grader på min maskin,og bruker som regel det.

men flekker som sitter fast forsvinner ikke.

Back
Topp