Arg...UVI

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
For snart to uker siden var jeg på legevakta og fikk pencillin for UVI, denne kuren funket ikke så bra så etter 10 dager og siste dagen i kuren fikk jeg en annen pencillin. Nå har jeg gått på den siden mandag og føler at jeg burde vært bedre. Kommer meg ikke til legen i dag da vi er for få på jobben... Arg.. Skulle ønske keg bare bli kvitt driten- vanøigvis er keg ikke aå bekymret men jeg er tross alt gravid og ganske redd for at jeg lar dette gå forlangt og skader babyen min!

Kanskje jeg burde stikke på legevakta i kveld? Eller burde jeg vente til jeg er ferdig med m kuren?

Hvis du føler at kuren ikke fungerer så synes jeg absolutt at du skal snakke med lege..
Ikke bra å gå i lengre tid med uvi..
God bedring!:)håper du blir kvitt den snart!

Hva med å ringe til legen og forhøre seg? Testen burde vært sendt til dyrkning og dermed bør legen ha en peiling på hva annet han eventuelt kan sette deg på. Kan jo hende legen kan skrive ut ny resept og legge på kontoret så du bare kan hente den?

Tak for svar jenter

Hva med å ringe til legen og forhøre seg? Testen burde vært sendt til dyrkning og dermed bør legen ha en peiling på hva annet han eventuelt kan sette deg på. Kan jo hende legen kan skrive ut ny resept og legge på kontoret så du bare kan hente den?

Signerer denne jeg!
Jeg har hatt avtale med min lege om å bare ringe inn for resept, dersom jeg merker symptomer på UVI.
Ny lege nå, så vet ikke jeg fortsatt kan det.
Men jeg ville absolutt ringt legen å hørt!
Håper du snart blir bedre! :-)

Back
Topp